Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Jag fick lite mer hull på höfterna med Tilde.

Dagen innan Tilde föddes
30145488.jpg


Dagen innan Rasmus föddes
phpkekcou.jpg


V.24 Tilde
29338620.jpg


Ni ser väl vad otroligt mkt hull jag fått ;)
 
Sv: Magbilder!

verkligen mycket hull... :p

kl

Här kommer min v 23 mage (Måste passa på, man hinner knappt blinka innan det är nästa vecka! Går in i v 24 på söndag)



Här var v 23 med My, någon skillnad? Lite svårt att se kanske eftersom det är olika vinklar, men jag tycker att den nya magen är större och kanske även lite lägre.


//julia
 
Sv: Magbilder!

Fin mage. :)
Jag tycker magen med My ser större och mer putig ut än nuvarande bebismagen. Men det kan vara vinkeln också.
 
Sv: Magbilder!

Det beror nog mest på vinkeln tror jag, får ta en bild som liknar den jag har för v 24 med My nästa vecka, så kan vi jämföra bättre =)

Många tycker att den nya är betydligt större än den med My, och jag känner mig definitivt större. Men magen känns annorlunda, kanske inte lika putig som ni säger, men definitivt mer mage!

Här är v 24 Mymagen


//Julia
 
Sv: Magbilder!

Flicka eller pojke, här kommer iallafall nya bilder på min mage =)
Är ju nu i v. 39, men bilderna är lite längre ifrån.

v. 37
v.+37+%26+38+004.JPG


v.+37+%26+38+008.JPG


v. 38
v.+37+%26+38+019.JPG


v.+37+%26+38+015.JPG


Vad säger ni, någon skillnad på veckorna?
 
Sv: Magbilder!

*kl*
Nu är det över 2000 inlägg i tråden så jag låser den och vill ni så får ni gärna starta en ny.
Snurrfian-moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 123
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 561
Senast: Blyger
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
13 725
Anläggning Undrar om någon här varit med om något liknande och hur det isf hanterats. I vårt ridhus har vi tydliga hopp och dressyrtider. Under...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 751

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp