Bukefalos 28 år!

Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Tack så mycket!! :o:)

Jo planen är faktiskt att förstora upp den :) Gjorde du någonsin det med din fantastiska vatten-bild?

Javisst!! Har den uppförstorad på väggen i sovrummet! :-D Sitter alltid o tittar på den när jag väntar på att sonen ska somna på kvällarna..
Man längtar inte ALLS tillbaka till graviditeten när man glor på den varje kväll! hehe
 
Sv: Magbilder!

Javisst!! Har den uppförstorad på väggen i sovrummet! :-D Sitter alltid o tittar på den när jag väntar på att sonen ska somna på kvällarna..
Man längtar inte ALLS tillbaka till graviditeten när man glor på den varje kväll! hehe

Det kanske är dags för dig med en tvåa snart? :D Tycker det är så många tvåor på gång nu, så varför inte en till?
 
Sv: Magbilder!

jopp så är det :D Jag som trodde jag var skengravid hihi. Imorrn ska jag till doktorn så får han känna och klämma lite, har ingen aning om hur långt jag är gången!
 
Sv: Magbilder!

Nu var det ett bra tag sen jag la in bilder. här kommer två iaf. är i vecka 34 nu. tycker tiden kan gå liiiite fortare nu. vill så gärna hålla i lillskrutten

Photo_102132_1184191.JPG


Photo_102132_1184189.JPG
 
Sv: Magbilder!

En trea kommer, jag lovar. ;):love:

Nu har jag dock nyss fått jobb, ett vikariat som förmodligen kommer att vara tills nästa sommar ungefär. Så nu är planen/drömmen en höstbebis 2010. :D
 
Sv: Magbilder!

Vad roligt att du fatt jobb, det ar ratt skont att komma hemifran och vara lite vuxensocial ibland :D

pmm ja ingen jattebula dar inte, men den kommer nog ska du se :D
 
Sv: Magbilder!

Grattis vindvissla!!

*delvis kl*

Magbild i v. 40. Tycker jag börjar se rejält sliten ut nu :o Har idag gått 6 dagar över tiden. Jippi...

Magbildv40.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
19 20 21
Svar
405
· Visningar
24 737
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 725
Senast: Tilly_85
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
614
Senast: Lady_S
·
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
67 893
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp