Bukefalos 28 år!

Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Det hade jag glömt att magen var olika stora morgon och kväll :) nu märker jag ingen skillnad, den känns lika "stor" jämt.


Jätte fin mage :)
 
Sv: Magbilder!

v.25 (24+6)

version-5d83786718d250788ac18fa491c9ac53


version-b0e11eba9064093d98b73be956b97f14


Nu har Lillfisen där inne börjat sparka hårdare så jag iaf känner av honom flera gången om dagen! :love: Har moderkakan i framvägg så har inte kännt så mkt fram tills den här veckan!
 
Sv: Magbilder!

Jag har också moderkakan i framvägg och kände aldrig ngt om jag inte satt lite bakåtlutad eller låg på rygg. I v. 22 var jag säker på att det verkligen var bebisen jag kände i magen.
 
Sv: Magbilder!

Jag hade moderkakan i bakvägg med My och i framvägg denna gång. Kände i v 15 med båda, skillnaden är att Mys sparkar kändes hårdare och den här gången känns de mest uppåt och nedåt. Går in i v 19 i morgon.

//Julia
 
Sv: Magbilder!

Här är en till med moderkakan i framvägg, men med vad som verkar vara en ytterst ettrig bäbis. Kände de första små duttarna i vecka 16, och därifrån har det eskalerat.

Vecka 30 nu, kanske dax att fota magen?! :eek:
 
Sv: Magbilder!

Nu har jag varit slarvig med att uppdatera i några veckor. Men här kommer förhoppningsvis sista bilderna!

v.40 (39+2)
30762803.jpg

30762795.jpg
 
Sv: Magbilder!

Äsch, sådär låg var inte ens min mage inne på förlossningen. :p

Spännande att det är så nära! :):bump:
 
Sv: Magbilder!

Åh, väntar ni syskon, det har jag missat! Grattis!!

Här har ni min "lilla" mage, bilder tagna v. 34
v.+34+011.JPG


Underbara hormonrand :p
v.+34+009.JPG


v.+34+008.JPG


I övrigt, möjligen liiiiite bristningar kring naveln, men det kan jag leva med. Tiden går fort nu känns det som, och vi har en hel del kvar att göra!
 
Sv: Magbilder!

Jajamen, ibörjan av oktober blir det syskon :)

Hur stor ska din mage bli? Ser väldigt framtungt ut. Fin är den iaf

Ja, hur stor denna mage ska bli det återstår att se, och ja, den ÄR framtung :D har än så länge gått upp 11 kg och jag säger som jag brukar - det är 11 kg mage, inget annat :D detta gör ju iofs att jag har hemskt ont i ryggen om kvällarna, sambon får ställa upp som massör.. ofta.....!
 
Sv: Magbilder!

Ja, den är verkligen stor och jättefin! Jag förstår dock att din rygg tycker att det blir tungt... Det är lite medicinboll över det hela, tycker det är så himla häftigt!
 
Sv: Magbilder!

Jag upptäckte igår att jag också hade fått bristningar kring naveln, men så är våra magar väldigt lika också. :) Fast jag ligger några kilon före dig, är på +22 kg nu med en vecka kvar till BF...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
19 20 21
Svar
400
· Visningar
24 329
Senast: Cavallo
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 602
Senast: Tilly_85
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: Lady_S
·
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
67 836
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp