Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Tack snälla du! :love:

Tror att bristningarna började dyka upp runt v. 34, har som tur är inte jättemånga men dom finns ju där. Försöker redan nu acceptera dom, vet ju att de bleknar med tiden. Dessutom blir det ännu ett minne från graviditeten, och jag anar att det som kommer ut när som helst kommer vara värt varenda bristning. :love:
 
Sv: Magbilder!

Ja det har jag ingen tvekan om att det kommer vara värt det! :)
Men håller iaf tummen att det inte ska bli så mycket ränder!
 
Sv: Magbilder!

KL

Här är min mage i vecka 20 :laugh:

79147_1271667769.jpg


24572_1271667813.jpg
 
Sv: Magbilder!

v.41 (40+6)
Här kommer lilla magen. Ser faktiskt väldigt liten ut, men den ligger på 41 i sf.
Hoppas innehållet ploppar ut snart :)

30821672.jpg
 
Sv: Magbilder!

Tycker din mage är så fin!!
Även jag fick bristningar här för någon vecka sedan, typ också v. 34..
Hade verkligen inte räknat med det, då jag trodde de skulle kommit tidigare när magen expanderade som bara den under en ganska kort tid. Men nä, då kommer dom när magen har stannat av lite i växandet, surt :mad:
Men men, man får väl leva med det också.

Här kommer dock bilder från mig, v. 35
v.+35+053.JPG


v.+35+049.JPG


Besparar er bilden framifrån på en väldigt bred och sned hormonrand, skev mage och bristningar.. Man ser dock bristningarna även på sidan lite, men inte så farligt ändå tror jag.
 
Sv: Magbilder!

På min dator så syns det inga bristningar på din mage :) jag funderar fortfarande på vart mina har tagit vägen?! Sån äcklig tur kan jag ju inte ha att jag slipper på magen.
 
Sv: Magbilder!

På min dator så syns det inga bristningar på din mage :) jag funderar fortfarande på vart mina har tagit vägen?! Sån äcklig tur kan jag ju inte ha att jag slipper på magen.

Säger samma sak... Vart fasen är de?! De måste sitta någonstans där jag inte kan se dom. Typ röven :rofl:
 
Sv: Magbilder!

Jag har ju fått på diverse andra kroppsdelar (som inte har vuxit ska tilläggas!!) så det känns väldigt overkligt att jag inte skulle få på magen också. Fast ingen är väl lyckligare än jag om jag inte får på magen :D
 
Sv: Magbilder!

Oj vilken kula du har!! *fniss* ;) Jättefin!!
Ser inte heller dina bristningar, och de kommer säkert blekna och försvinna. Sen tror jag inte att man bryr sig om det när väl bebis har tittat ut!
 
Sv: Magbilder!

KL

V. 38 (37+3)
v-373_85679539.jpg


Idag v. 39 (38+4)
v-384_85679572.jpg


Magen växer inget längre men den har ramlat ner, syns inte så mycket på dessa bilder men det syns i verkligheten :) Helt plötsligt kan jag ta upp kattmatskålen från golvet :banana:
 
Sv: Magbilder!

Jag tycker det är stor skillnad på bilderna, man ser att magen är mycket lägre =) Inte långt kvar!
 
Sv: Magbilder!

Vad roligt att du ser det på bilderna trots olika vinklar och kläder vs utan kläder :laugh: Jag ser skillnad i spegeln men tycker inte man ser så stor skillnad på bilderna.
Jag har faktiskt bara 9 dagar kvar till BF och jag hoppas att vildbatting kommer ut då, 6 maj låter som en bra dag :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
13 14 15
Svar
294
· Visningar
19 029
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
419
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
67 005
Senast: Blyger
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 953

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • TMS häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp