Bukefalos 28 år!

Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

*kl*
Var några veckor sedan jag visade min kula. BF idag, så då måste man ju bjuda på bild. :D

v. 40 (39+6), blir nog knappast den sista bilden tyvärr. Min tjusiga bristning har vuxit lite, men det skiter jag i bara bebis kommer nån gång! :D
v40396BF.jpg
 
Sv: Magbilder!

+ Zody

Härliga, stora magar!! :love:

Kl

Här kommer min v 19 mage

Framifrån (lite smått defekt från förra grav ;))


Från sidan


Med tröja


Jag ska be Micke ta en bild på hela mig någon dag.

//Julia
 
Sv: Magbilder!

kl

Här kommer en helkroppsbild som utlovat. Efter middag och när jag precis kommit hem från stallet, ofixad och fin :D Fortfarande v 19 =)



//Julia
 
Sv: Magbilder!

Fy vad dåig aktivitet det är i den här tråden, jag öser på med fler, nu v 20 :D



min mage till vänster, svägerskans övertidsmage till höger




//Julia
 
Sv: Magbilder!

Du är så söt med din lilla mage! :laugh: Är klänningen från H&M? I såna fall har jag en likadan.

Mina magbilder är så tråkiga för det är uppställning kort i olika vinklar sedan är det klart. Har inga bilder på magen i "vardagen". Kanske ska passa på att ta lite såna nu sista veckorna.
 
Sv: Magbilder!

Kan slänga in en bild på en v.26 (25+6) mage!

27539_1271446264.jpg


Är också dålig på att få kort på magen såhär mitt i vardagen. Men måste försöka bli bättre på det nu när det verkligen syns!

Svarat ang det med moderkakan i framvägg så har jag också kännt av bebis lite lite grann bara sen v.17 ungefär men bara som lite fladder. Va inte förens strax efter v.20 som jag kännde en rejäl spark. Men då bara en om dagen/någon i veckan. Men nu känner jag iaf mkt oftare om dagarna! Känner även när jag knölar runt för att får lite mer plats! Mysigt!
 
Sv: Magbilder!

Din mage är fortfarande precis lika fin! :)
Får jag också sådär lite bristningar så blir jag överlycklig men det lär nog inte hända :(

När började alla här inne få sina bristningar?
 
Sv: Magbilder!

Jag väntar fortfarande på mina nu i v. 38 (37+2). Har ju fått ungefär överallt annars så magen är väl bara en tidsfråga (bröst, höfter, rumpa, ljumskar, framsida högt upp på låren och några få mellan låren)
 
Sv: Magbilder!

Jag kan ta bristningar precis överallt förutom på magen. Men det känns ju lite hopplöst att hoppas på det.
Har fått en rand på ena bröstet men den håller sig än i samma storlek. Fast den lär ju bli större när mjölken väl kommer igång sen!
 
Sv: Magbilder!

Jättefin kula :)

Ang bristningar, hoppas kan man alltid göra. Jag fick inga bristningar alls. Dom flesta bristningar bleknar rätt fort och är inget man tänker på.
 
Sv: Magbilder!

De som har kommit har inte blivit större eller mindre, utan jag har ungefär vaknat med dem en morgon "jaha nu har jag fått på vänster höft också". Däremot har jag märkt att de varierar i färg, ibland syns de knappt, ibland är de röda och ibland är de nästan blå-lila. Jag har dock inte hittat ngt samband om jag t.ex. är varm eller kall m.m..
 
Sv: Magbilder!

Jag solade solarie och då försvann bristningens färg helt över ett dygn men sen kom den färgen tillbaka igen.
Fast att de bleks av solen det vet man ju.

Får hålla tummen för bra hud på magen :)
 
Sv: Magbilder!

Alltså jag är så sjukt nyfiken, varför har du en ambulans som avatar? Angående bristningar fick jag nog typ runt 32-34 med första barnet. Men de bekommer mig faktiskt inte.

Freya toppenmysig mage! Halva vägen redan!
 
Sv: Magbilder!

Haha, det är inge roligare än så att det är jag som åker i den :P Gick omkull med ridskolans största häst och fick honom över ryggen på mig. Men det gick bara bra med mig, förutom lite skrapsår i ansiktet då jag tog emot mig med de.

Ne men bristningarna kommer inte göra mig något sålänge dom inte hamnar på magen. Då magen är det enda jag gillar med mig själv. Men får väll se det som så att den innehållit något underbart!
 
Sv: Magbilder!

Ok tack för att du stillade min nyfikenhet, nu kan jag sova inatt :D Trist att du inte gillar andra delar av dig själv! Grejjen är att det mesta kan man träna bort, slappa muskler, överflödigt fett mm. Bristningar kan man inte göra något åt och då känns det helt meningslöst att störa sig på det. Eller så är iaf min livsfilosofi :)
 
Sv: Magbilder!

Mina kom kring naveln i kanske v.35 med Rasmus och med Tilde tidigare. Nu syns dom knappt längre :bump:

Brösten kom dom med Rasmus när han var 3 dagar. Dom gick från stora till mega Dolly Parton över en natt. Fick MASSOR över hela tuttarna. Med Tilde ingenting.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
18 19 20
Svar
387
· Visningar
23 830
Senast: Gimlan
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 515
Senast: Tilly_85
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Lady_S
·
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
67 741
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp