Bukefalos 28 år!

Måste bara fråga

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Måste bara fråga

Lenita skrev:
Har du träffat Pelle någon gång??? Det har jag, och vad jag lärde om honom då så borde han inte bry sig nämnvärt om mitt inlägg...:angel:
Plus att jag får säga som en del andra att det tydligen är svårt för folk att begripa när man är ironisk......:crazy: :angel:
Jag gillar faktiskt Pelle och hans vackra blå ögon, så du kan ta och dämpa dig ett par hekto.... ;)

/Carina :eek:

Jag kan väl ändå få säga vad jag tycker? Vad ska jag dämpa, det verkar ju faktiskt som att det är du som behöver dämpa dig.

Hur sjutton ska jag kunna veta att du träffat honom, jag är ingen tankeläsare.... bara så du vet så läser jag endast det som du skrivit och inte det som du tänker på.
 
Sv: Måste bara fråga

Dämpa vad då?? Att jag skojar med Pelle? Tro mig han kan ta det på rätt sätt...:D
Nej det kan du inte veta det var därför jag upplyste dig om saken, det verkar på mig som om du är den som jagar upp sig mest.
Jag begär inte heller att du ska veta vad jag tänker, mig veterligen har jag inte skrivit det någon stans.... :crazy:
Förresten var det du jagade upp dig för riktat till Pelle och ingen annan..:angel:
Så är inte det totalt onödigt att tjafsa om, Såvida inte den jag riktade mitt första inlägg till själv har något att säga i frågan förståss....;)

/Carina :eek:
 
Sv: Måste bara fråga

Lenita skrev:
Dämpa vad då?? Att jag skojar med Pelle? Tro mig han kan ta det på rätt sätt...:D
Nej det kan du inte veta det var därför jag upplyste dig om saken, det verkar på mig som om du är den som jagar upp sig mest.
Jag begär inte heller att du ska veta vad jag tänker, mig veterligen har jag inte skrivit det någon stans.... :crazy:
Förresten var det du jagade upp dig för riktat till Pelle och ingen annan..:angel:
Så är inte det totalt onödigt att tjafsa om, Såvida inte den jag riktade mitt första inlägg till själv har något att säga i frågan förståss....;)

/Carina :eek:

Jag jagade inte upp mig så var snäll och sluta lägg dina känslor på mig.
 
Sv: Måste bara fråga

Lenita skrev:
Har du träffat Pelle någon gång??? Det har jag, och vad jag lärde om honom då så borde han inte bry sig nämnvärt om mitt inlägg...:angel:
Plus att jag får säga som en del andra att det tydligen är svårt för folk att begripa när man är ironisk......:crazy: :angel:
Jag gillar faktiskt Pelle och hans vackra blå ögon, så du kan ta och dämpa dig ett par hekto.... ;)

/Carina :eek:

Åh, det gör stoooor skillnad för mig! Jag har totalt omvärderat honom nu. Vackra blå ögon?! Ja då KAN han ju inte vara plump och göra sig rolig på andras bekonstnad!

Get real! :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 179
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 712
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 130
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 675
Senast: Kraxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp