Meanwhile in London *ulvlek*

Jag blir lite fundersam på hjartagna som verkade vara den enda som fattat att ledarvargen skulle bli omvandlad vid ett käk och inte lynch som jag ( och jag tror flera?) iaf fattade det som tidigare idag innan LL kom in och förtydligade hur det egentligen var menat?
vet inte om det betyder något, men värt att notera så här långt iaf........?
Men om hon hade varit ond och frågat LL. Tror du inte hon hade spelat dum och inte avslöjat det i tråden att ll beskrivning var fel?
 
Inte vet jag.. jag kan inte ens få till en färg längre??
Då har du nog den enkla (där finns en färgknapp, då får man upp en BB-kod bara.
Om du vill ha den andra kan du som sagt gå in i dina inställningar och kryssa för "använd den avancerade texteditorn för att svara och skapa meddelanden" :) Då fungerar det som innan :)

(kanske är fler som vill byta editor/vill veta hur man gör...)
 
Oj, här hade det inte hänt mycket som kunde hjälpa mig. :( Mer än att jag inte tror att fio och quarter4ever är i lyan ihop, för då skulle de kunna diskutera inställningar på inlägg i lyan. Eller? :cautious:
 
Oj, här hade det inte hänt mycket som kunde hjälpa mig. :( Mer än att jag inte tror att fio och quarter4ever är i lyan ihop, för då skulle de kunna diskutera inställningar på inlägg i lyan. Eller? :cautious:
Fast diskussionen började med fio och bsf. Då känns det ganska naturligt att Q ger tips. så jag tror inte det säger något om deras roller tyvärr :(
 
Det hade varit bra om bsf var den onda utanför lyan (bsf brukar ju ha den rollen). Då vet vi även att hon hintar till lyan genom att rösta på en annan ulv :p

Men så lätt har vi väl det inte denna gång :(
 
*muttrar* håller på och diskuterar inställningar när ni ska avslöja er själva... :meh:
Jag måste försöka få iväg en röst, jag tycker att det är lite knepigt att @Hjartagna inte upptäckte misstaget, men å andra sidan, skulle hon vara ledarvargen så borde hon ha läst sin roll ordentligt.
@fio handuppräckning tror jag är ett fullständigt misstag men det var väldigt roligt! :D
@Habina som försöker få handuppräckning, är det då ett trick från lyan? Man skulle kunna hoppas det men inget som jag törs luta mig emot så hårt, men i brist på bättre...
@Artline verkar vilja försvara hjartagna men det gör även jag å andra sidan... ;)
@quarter4ever är på och vaken och upptäckte samma sak som mig, men hon är alltid smart oavsett sida så det är inte till mycket hjälp det heller.
 
Fast diskussionen började med fio och bsf. Då känns det ganska naturligt att Q ger tips. så jag tror inte det säger något om deras roller tyvärr :(

Ja, det hade du ju rätt i. Hängde inte med så noga i diskussionen om jag skall vara ärlig. Attans, då blev jag inte hjälpt där heller.
 
*muttrar* håller på och diskuterar inställningar när ni ska avslöja er själva... :meh:
Jag måste försöka få iväg en röst, jag tycker att det är lite knepigt att @Hjartagna inte upptäckte misstaget, men å andra sidan, skulle hon vara ledarvargen så borde hon ha läst sin roll ordentligt.
@fio handuppräckning tror jag är ett fullständigt misstag men det var väldigt roligt! :D
@Habina som försöker få handuppräckning, är det då ett trick från lyan? Man skulle kunna hoppas det men inget som jag törs luta mig emot så hårt, men i brist på bättre...
@Artline verkar vilja försvara hjartagna men det gör även jag å andra sidan... ;)
@quarter4ever är på och vaken och upptäckte samma sak som mig, men hon är alltid smart oavsett sida så det är inte till mycket hjälp det heller.

Om det är en handuppräckning av fio så kommer vi skratta rätt mycket åt det efteråt. ;) Men jag vet inte om jag törs lägga någon röst på henne bara för det. :p
 
Vilka har jag kvar sen då?
@Mirtai har inte skrivit något som gör mig uppmärksam, förutom det som @Blacksmithfarm säger sig ha sett eller inte ha sett... Men det tror jag vi kan skylla på Buke...
@Novali01 har inte kommit med någon fundering än så länge och @bollen__ har inte studsat fram än...
 
Fast diskussionen började med fio och bsf. Då känns det ganska naturligt att Q ger tips. så jag tror inte det säger något om deras roller tyvärr :(

Inte? Missade jag att hinta om att jag var ledarvargen där i tagg och färgdiskussionen verkligen :p

Nä men nu känns det bra när buke ser ut som vanligt igen!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp