Meanwhile in London *ulvlek*

Viktigt meddelande från Hello Kitty!

"Snälla hjälp mig att rädda London! Min avundsjuka syster och alla Badbatz är ute efter oss!!"

 
Senast ändrad:
Jag vet inget alls om Hello Kitty men hoppas att det ska gå bra ändå! Som vanligt finns det ingenting att teoria om första kvällen! Jag får titta in lite senare!
 
Tanken är att det är först efter andra natten som spåraren måste teoria och rösta på en deltagare lottad av LL
 
Tanken är att det är först efter andra natten som spåraren måste teoria och rösta på en deltagare lottad av LL
Ah, så den förstasom spåraren spårar får den alltså rösta på dagen efter? Men inte den andra, utan då måste den rösta på den som du säger?
Får den ändå teoria om den andra spårade direkt, även om den tvingas rösta på någon annan?

(sorry om jag snöar in på denna frågan nu :p)
 
@Koppen

Aha.. skulle bara kolla om det gick och tagga.. såg en tråd idag om att det inte gick nämligen. :up:

Man behöver inte trycka på något användarnamn längre tydligen?
 
Okej, snabbgenomgång av vad som hänt.

Snurrfian var först med att fråga om ledarvargen, något som senare visar sig vara en felskrivning av Koppen.

Hjartagna verkar ha missat denna felskrivning och tror att rollen fungerar som Koppen menat (och som den normalt fungerar) innan allt är utrett. Q noterar detta. Hjartagna är med på spåret efter att Snurrfian påpekat hur det står i rollistan.

fios första inlägg ser ut som en handuppräckning till habinas uppmaning om att ledarvargen ska ge sig till känna. Men jag kan inte se hur det skulle vara något annat än ett samanträffande...

Mirtai är först med en liten genomgång. Funderar lite på Snurrfian som ledarvarg verkar det som...

Jag ställer ett antal frågor om spårarens funktion.

Det är väl i stora drag det som skett...
 
Hmm inte? Det har jag alltid fått göra.. ja när man skriver in namnet så har ju liksom användarnamnet kommit upp.
Ja, och då kan man välja en i listan som dyker upp - eller så skriver man klart namnet själv.
Jag brukar välja att skriva själv. Det brukar gå snabbast. :)
 
Ja, och då kan man välja en i listan som dyker upp - eller så skriver man klart namnet själv.
Jag brukar välja att skriva själv. Det brukar gå snabbast. :)

Ja men nu kommer det inte upp någon lista alls längre..

Bara så ni vet.. hahahaha

Inte ens intresseklubben antecknar detta.. hahaha
 
Jaha, nähä. Om man skulle ta och rösta då.

Ingen verkar ha gjort några direkta missar idag. (nej, jag tror inte att fio är ledarvarg och dubbelbluffar genom att "svara" Habina - vet inte om Habina själv tror det ??)

Men det jag trots allt fastnar för är att @Mirtai tar upp tankar om Snurrfian som ledarvarg - skulle Snurrfian som ledarvarg verkligen vara så aktiv i diskussionen?? Nej, jag tror inte det. Jag är inte alls säker på att detta gör Mirtai ond (eller Snurrfian god), men jag har inte hittat något bättre att gå på. Därför:

Blacksmithfarm röstar på Mirtai
 
Ja men nu kommer det inte upp någon lista alls längre..

Bara så ni vet.. hahahaha

Inte ens intresseklubben antecknar detta.. hahaha
Dags att gå över i OT-färg tror jag :p
Har du den "enkla editorn"?
Jag har den anvacerade (man kan välja i inställningarna) och jag får en lista...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp