Bukefalos 28 år!

Med risk för banning och låst tråd.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

mandalaki skrev:
Till exempel kan det löna sig att göra nedslag i såna trådar och upptäcka att nån sitter och skriver en porrnovell. Vilket de som deltar i tråden inte verkar ha rapporterat på nåt sätt. Den tråden låstes av moderator och togs sedan bort av Gunnar - när de fått klart för sig att den fanns.

Jag har heller inte påstått att jag anser att det beteendet är OK och speciellt inte här.

Men de som deltagit aktivt i den tråden du åsyftar är ju uppenbarligen inte på samma våglängd som jag och det verkar faktiskt inte du heller vara.

Nu kanske jag läser bibeln som faan själv, men i mina ögon verkar det som om du har retat upp dig på någon/några av dessa killarna och drar samtliga över samma kant. Det är inte heller juste.
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

Jag tycker bara att om det var det värsta du kunde hitta i den tråden så är du bra mycke känsligare än vad jag är :smirk:

Jag har inte läst tråden (har jag inte ork och lust till) men jag kollade på just det inlägget du referarade till och jag är inte det minsta upprörd. Men har du ork att uppröra dej över en sådan kommentar så är det ju upp till dej :D
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

A_K_N skrev:
men i mina ögon verkar det som om du har retat upp dig på någon/några av dessa killarna och drar samtliga över samma kant. Det är inte heller juste.

Exakt! Tråkigt att somliga får en släng av sleven för att vissa beter sej VERKLIGT illa.
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

*svarar båda*

Inte heller jag har läst den tråden - alltså vet jag inte om schlurrp är "det värsta".

Att jag öht såg det beror på följande: jag tror mig ha lagt porrnovellsnicket på minnet. Eftersom jag inte tycker att han hör hemma här när han skriver sånt vill jag gärna rapportera honom om han gör det igen.

Nu dök det nick jag tror är han upp sist i chattråden på Senior. Och det var han som hade skrivit schlurrp.

Annars hade jag aldrig sett det inlägget.

A_K_N, du får gärna kalla det för att jag retar upp mig. Och visst, det är inte min uppgift att hålla koll på porrskribenter. Men det är ju faktiskt din.
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

Tillägg: nu har jag kollat porrnovellsnicket. Det var samma person som skrev schlurrpkommentaren. Därför hittade jag den över huvud taget - och att jag tog upp den här i tråden beror alltså INTE på att jorden går under av det inlägget. Den är ETT exempel på nivå.
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

Jag har tydligen missat den där novell delen :confused:
Jag gjorde en snabb sökning i användarens tidigare inlägg och (kollade inte jätte seriöst utan skummade bara lite)
Jag fattar fortfarande inte varför du blir så upprörd :confused:
Men om du vet att han har flera nick och beter sej illa via dom andra så kan det ju förklara saken.
Annars anser jag för tillfället att du är smått överkänslig :)
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

Du hittar inte porrnovellen eftersom den tråden är borttagen. Det gör däremot jag eftersom jag fortfarande har kvar en begränsad moderatorbehörighet.
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

Men då kanske du kan förklara för mej ovetande stackare! :D
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

mandalaki skrev:
*svarar båda*

Inte heller jag har läst den tråden - alltså vet jag inte om schlurrp är "det värsta".

Att jag öht såg det beror på följande: jag tror mig ha lagt porrnovellsnicket på minnet. Eftersom jag inte tycker att han hör hemma här när han skriver sånt vill jag gärna rapportera honom om han gör det igen.

Nu dök det nick jag tror är han upp sist i chattråden på Senior. Och det var han som hade skrivit schlurrp.

Annars hade jag aldrig sett det inlägget.

A_K_N, du får gärna kalla det för att jag retar upp mig. Och visst, det är inte min uppgift att hålla koll på porrskribenter. Men det är ju faktiskt din.

Det är väl precis lika mycket din uppgift som min. Du är ju oxå forumanvändare!!!!

Då ska väl du rapportera då, även om du anser att det är onödigt :angel:

Som du vet är jag inte moderator på Senior, det är Gunnar och Mysko.

När det gäller tråden du menar så vet ju du, eftersom du fortfarande kan läsa och skriva på moderatorsforumet, att jag var med i den först men att jag lämnade den snabbt eftersom den flög iväg. Sedan vet du oxå hur mycket JAG lagt ner på hela den här svängen. Jag har ju t.o.m. bett er andra om hjälp!!!!

Snacka går ju, men snacka så det går är svårare!!!!
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

Nej, jag citerar inte ur en borttagen tråd. Formuleringar som jag kommer ihåg utan att kolla tråden var dock av typen "hon vände sig om, jag stirrade på hennes rumpa och k*ken reste sig", historien löpte över ett antal inlägg.

Naturligtvis tyckte den här användaren bara att det var på kul, han är ingen porrförfattarwannabe som tror att han kan göra succé på Buke. Men oavsett hans syfte är det helt omdömeslöst att skriva sån skit. Jag kan inte komma på något forum förutom rena porrsidor som skulle tillåta såna trådar. Kan du?
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

mandalaki skrev:
Du hittar inte porrnovellen eftersom den tråden är borttagen. Det gör däremot jag eftersom jag fortfarande har kvar en begränsad moderatorbehörighet.

Då kan du ju även se att vissa av oss, utan att namna några namn, tog avstånd från den också..
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

A_K_N skrev:
Det är väl precis lika mycket din uppgift som min. Du är ju oxå forumanvändare!!!!

Ja. Men jag tycker det är konstigt att en moderator uppmanar mig att inte läsa trådar som jag tycker är fåniga, när jag försöker dra mitt strå till Gunnars stack genom att uppmärksamma honom på saker som jag tycker att han bör veta - i synnerhet som han själv tagit bort vissa trådar de senaste dagarna.
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

*knappen*

Jag var en av dom som satt o asgarvade när han knåpade ihop sin "porrnovell" men det gäller att kunna "läsa av" användaren lite oxå. Jag satt som sagt mest o asgarvade vid detta tillfälle.
Hade det varit på ungdom då hade jag blivit förbannad.
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

antiloop8 skrev:
*knappen*

Jag var en av dom som satt o asgarvade när han knåpade ihop sin "porrnovell" men det gäller att kunna "läsa av" användaren lite oxå. Jag satt som sagt mest o asgarvade vid detta tillfälle.

Och där håller jag alltså inte med. Jag kan som sagt inte föreställa mig ett forum där den skulle vara tillåten - om det inte var ett forum som handlade om sex.

Gunnar har tagit bort tråden, jag antar att han därmed delar min uppfattning att sånt inte hör hemma på Buke, oavsett skribentens syfte.
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

Nej porrnoveller hade även jag haft svårt för på detta forum.
Någon måtta får det ju vara :o
Men den hade jag inte läst............ Fattade bara inte varför SCHLURP var så upprörande.
Men om det var användarens tidigare inlägg i trådar jag inte läst så finner jag viss mening i din upprördhet.

Men......Lika lite som man ska dra alla över en kant och tycka att "Alla nya killar på Buke är HEMSKA och trackar unga tjejer med porr och skamliga förslag" så tycker jag det är ganska illa att välja ut en ganska löjlig och inte särskilt stötande kommentar från en användare och använda det mot honom om hans kommentarer i en raderad tråd redan är borta och han nu längre inte skriver saker som FAKTISKT är stötande.

Men om han lägger ut porrnoveller igen så ska jag personligen trycka på den röda trekanten om jag ser inlägget :D
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

Än en gång då: schlurrpkommentaren tog jag som ett exempel på låg diskussionsnivå. Jag hittade den för att jag kände igen porrnovellsnicket och ville kolla honom. Hade nån annan skrivit schlurrpkommentaren hade jag lik förbannat tagit den som exempel på låg nivå. Det är alltså bara en slump att novell och schlurrp är skrivet av samma person.
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

Men skicka då en synpunkt istället för att gnälla i en tråd Gunnar med största sannolikhet inte lusläser.

Jag tycker faktiskt att du beter dig precis som de andra som gnäller när något har hänt, men de har inte gjort något för att förhindra det.

Jag uppmanade dig inte att inte läsa tråden, jag påpekade att man måste inte läsa trådar man själv tycker är fåniga. Det kan ju finnas andra som uppskattar dom.

Att man sen retar upp sig på en användare kan ju hända alla och tycker man att denne går över gränserna så bör man ju meddela detta :angel:
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

Biturbo skrev:
Då kan du ju även se att vissa av oss, utan att namna några namn, tog avstånd från den också..

Jag listar inte namn - lade bara porrnovellnicket på minnet för att hålla koll på honom. Så länge du inte skriver porrnoveller kommer jag inte att lista ditt nick heller ;)
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

oki, då tycker vi lite olika där men så är det, alla tycker vi olika!

Gonatt damer och tanter :D
 
Sv: Med risk för banning och låst tråd.

mandalaki skrev:
Än en gång då: schlurrpkommentaren tog jag som ett exempel på låg diskussionsnivå. Jag hittade den för att jag kände igen porrnovellsnicket och ville kolla honom. Hade nån annan skrivit schlurrpkommentaren hade jag lik förbannat tagit den som exempel på låg nivå. Det är alltså bara en slump att novell och schlurrp är skrivet av samma person.

Och Än en gång: Vad var det för hemskt med SCHLURP?Hade det varit bättre att han skrev "Snyggt" eller "Oh la la" eller vad i just det inlägget var det som var så illa?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 260
Senast: Barbabelle
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 386
Senast: SiZo
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 534
Senast: Jeps
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp