Bukefalos 28 år!

Melodifestivalen 2018 - Deltävling 3

Mendez.
Den här gamla tanten är lite äcklad av tatueringar. Inget jag är stolt över för folk får göra som de vill. Men en tatuerad man som sjunger falskt. Det blir för mycket ...

Håller med om sången. Riktigt illa. Men alltså har han en liten tår tatuerad under ögat? :cautious::wtf:
 
Tyckte Mendez var rätt bra!! Men jag har så låga förväntningar nu....

Vet inte vilka som kommer gå vidare den här gången!!!! NO IDEA!!!
 
Jaha. Bara Martin jag stått ut med hittills. Men jag brukar inte vara som andra i musiksmak. För gammal.

Cuba libre är sommarplågamaterial dock.
Tänk den på studentflaket....
 
Alltså Cuba Libre... den MÅSTE ju bara gå vidare.
När man hör Mendez låt igen så inser jag att det kan vara en hit, men han sjunger alldeles för dåligt tyvärr. Blir plågsamt.
 
Jag tror/vill:
Till final: 2. 6!!
Till andra chansen: 1. 4.
Ut: 3. 5. 7.

Morsan tror/vill:
Till final: 3. 6.
Till andra chansen: 1. 4 (tror hon). 5 (vill hon).
Ut: 2. 4 (vill hon). 7.
 
Min tippning/önskan
Screenshot_20180217-205848.png
 
Efter snabbreprisen tyckte jag bäst om Mendez :D det var liksom bara den som jag kom ihåg

Men det var ett svagt fält den här lördagen IGEN
 
Gillar också Dotter bäst. Den enda låten som känns lite ny och fräsch. Alla andra har man ju hört tusentals gånger. Hennes låt påminde lite om Satellite med Lena som vann Eurovision för Tyskland.
 

Liknande trådar

Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 322
Senast: Lingon
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 210
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 588
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 739
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp