Melodifestivalen 2018 - Deltävling 3

Dotter var ju hur bra som helst, men jag som inte kollar så mycket på tv har ju missat Martin Almgren - vilken röst :love: Glad att han gick till final :up:
 
Tredje deltävlingen över!

Och ingen vinnare ikväll heller ;)

Jessica - kändes som självklar finalist! Glad att låten inte var allt för mkt schlager, dock andades det mkt Jessica o mello. Ingen wowlåt men den växer o kåndes proffsig. Helt ok finalist, kan hamna i topp!

Martin - bra röst o skön kille. Låten kändes rätt anonym första gången, men växte lite sen. En vanlig låter t som nog vann pga vanlighet o att han har en del idolfans kvar?

Mendez - min favorit ikväll o hoppas han kommer till final från AC! Svagt i verserna, tom falskt, men glömde det direkt när refrängen kom igång :D Medryckande o en låt jag kunde nynna med i direkt!

Moncho - glatt o så, medryckande. Kunde haft lite mer av allt bara tycker jag!

Kalle var Kalle och inget överraskande.
Barbi var bara...nej....
Dotter var bara...konstig! Bra röst men låten var allt för konstig för mig. Har inget emot udda eller annoslunda. Nu blev det mest...va?

David kändes ngt nedtonad o Freddie upotonad? Eller vet inte, minns dom knappt ;)

Vågar nästan säga: Grattis Mariette redan! :O Om ingen överraskar nästa lördag, eller om själva Mariette underpresterar ;)
 
Tredje deltävlingen över!

Och ingen vinnare ikväll heller ;)

Jessica - kändes som självklar finalist! Glad att låten inte var allt för mkt schlager, dock andades det mkt Jessica o mello. Ingen wowlåt men den växer o kåndes proffsig. Helt ok finalist, kan hamna i topp!

Martin - bra röst o skön kille. Låten kändes rätt anonym första gången, men växte lite sen. En vanlig låter t som nog vann pga vanlighet o att han har en del idolfans kvar?

Mendez - min favorit ikväll o hoppas han kommer till final från AC! Svagt i verserna, tom falskt, men glömde det direkt när refrängen kom igång :D Medryckande o en låt jag kunde nynna med i direkt!

Moncho - glatt o så, medryckande. Kunde haft lite mer av allt bara tycker jag!

Kalle var Kalle och inget överraskande.
Barbi var bara...nej....
Dotter var bara...konstig! Bra röst men låten var allt för konstig för mig. Har inget emot udda eller annoslunda. Nu blev det mest...va?

David kändes ngt nedtonad o Freddie upotonad? Eller vet inte, minns dom knappt ;)

Vågar nästan säga: Grattis Mariette redan! :O Om ingen överraskar nästa lördag, eller om själva Mariette underpresterar ;)

Jag kände redan när artisterna presenterades att det var rätt dålig kvalitet överlag och att det är upplagt för Mariette. Jag hoppas verkligen hon har en bra låt!! Jag gillar henne!
 

Liknande trådar

Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 192
Senast: Lingon
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 026
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 447
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 594
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp