Melodifestivalen 2018 - Deltävling 3

Gud alltså Jessica är fan mer patetisk än Kalle Moreus :cautious:
 
Jag orkar inte ens bry mig om vilka som går vidare eller så nu. Men Kalle borde väl åka ut nu?
(och det pga att han inte "passar in". Annars är han ju en av de duktigare/bättre.)
 
Gillar också Dotter bäst. Den enda låten som känns lite ny och fräsch. Alla andra har man ju hört tusentals gånger. Hennes låt påminde lite om Satellite med Lena som vann Eurovision för Tyskland.
Jag kollade Dotter på youtube. Lyssnade igenom allla låtar med start en bit in. Alla refränger och tempon inkl komp lät exakt lika.

Antagligen är hennes styrka hennes texter? Och hon mumlade/ylade sig igenom bidraget så jag har ingen aning om vad hon sjöng. Får googla lyrics.
 
Åh jösses, jag älskar morsan, nu sitter hon och kommer med en miljard skeptiska kommentarer till Linnéas framträdande. Så galet kul allting blev :rofl: (och det är anledningen till att jag alltid tittar hemma hos henne, med henne)
 

Liknande trådar

Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 192
Senast: Lingon
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 026
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 447
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 602
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp