Men in tights

Hero

Trådstartare
En fundering. Vad tycker ni tjejer om killar i tights ?
Är det fult/snyggt? Jag funderar på att skaffa då jag börjat träna rätt mkt löpning. Det ser ju sjukt skönt ut iaf... inget som fladdrar. Jag brukar inte bry mig om vad andra tycker. Men jag ska ju ut och springa med en tjej imorgon. Tror ni jag skrämmer iväg henne om jag skulle komma i tights? :D Jag är en ganska smal kille i övrigt.
 
En fundering. Vad tycker ni tjejer om killar i tights ?
Är det fult/snyggt? Jag funderar på att skaffa då jag börjat träna rätt mkt löpning. Det ser ju sjukt skönt ut iaf... inget som fladdrar. Jag brukar inte bry mig om vad andra tycker. Men jag ska ju ut och springa med en tjej imorgon. Tror ni jag skrämmer iväg henne om jag skulle komma i tights? :D Jag är en ganska smal kille i övrigt.

Det är väl bäst att klä sig funktionsenligt. :)
 
BÄTTRE funktionellt sett har jag ingen aning om, men snyggare på män ja, enligt mig då. ;)
 
Män i tights är en styggelse för ögonen, men varför bry sig i att en del av kvinnligt (och säkerligen en del av manligt) kön har den åsikten?

Huvudsaken är väl att du trivs i dem, att de är bekväma och funktionsändamålsenliga för den träning du utför.
 
Män i tights är en styggelse för ögonen, men varför bry sig i att en del av kvinnligt (och säkerligen en del av manligt) kön har den åsikten?

Huvudsaken är väl att du trivs i dem, att de är bekväma och funktionsändamålsenliga för den träning du utför.
Styggelse för ögonen, ja så kan man också nämna det :D :D
 
En fundering. Vad tycker ni tjejer om killar i tights ?
Är det fult/snyggt? Jag funderar på att skaffa då jag börjat träna rätt mkt löpning. Det ser ju sjukt skönt ut iaf... inget som fladdrar. Jag brukar inte bry mig om vad andra tycker. Men jag ska ju ut och springa med en tjej imorgon. Tror ni jag skrämmer iväg henne om jag skulle komma i tights? :D Jag är en ganska smal kille i övrigt.

Det beror nog mest på var du ska springa, 10 minus i norra Sverige, några plus och sol i Skåne, eller regn på tvären i Borås. Vill du bli tagen för löpare så handlar det om väder. Funderar du om utseende måste du också väga in märket på tightsen.
 
En fundering. Vad tycker ni tjejer om killar i tights ?
Är det fult/snyggt? Jag funderar på att skaffa då jag börjat träna rätt mkt löpning. Det ser ju sjukt skönt ut iaf... inget som fladdrar. Jag brukar inte bry mig om vad andra tycker. Men jag ska ju ut och springa med en tjej imorgon. Tror ni jag skrämmer iväg henne om jag skulle komma i tights? :D Jag är en ganska smal kille i övrigt.

Haha.. Jag tycker det kan vara rätt hett. Men så är jag både träningsnörd och jobbar som tränare i hästeriet. Så jag ser en del folk i ridbyxor, även män.
Det kan nog göra att jag gillar män i tighta brallor. Både ridbyxor och träningstights kan vara hett anser jag.
Utöver att det är galet mycket skönare!
 
Det beror nog mest på var du ska springa, 10 minus i norra Sverige, några plus och sol i Skåne, eller regn på tvären i Borås. Vill du bli tagen för löpare så handlar det om väder. Funderar du om utseende måste du också väga in märket på tightsen.

Ok, men det är väl bara andra löparnördar som har koll på märket på tightsen? :) Sen bör dom fungera från 0 till -10 grader i norra sverige.
Men jag funderar i så fall på sånna här. Dom är juh bäst i test ;)
8801646673950_1072255_110_17179_jpg.jpg

http://www.xxl.se/klader/herrklader...hts-kompression-tights-herr/p/1072255_2_style
 
Haha.. Jag tycker det kan vara rätt hett. Men så är jag både träningsnörd och jobbar som tränare i hästeriet. Så jag ser en del folk i ridbyxor, även män.
Det kan nog göra att jag gillar män i tighta brallor. Både ridbyxor och träningstights kan vara hett anser jag.
Utöver att det är galet mycket skönare!
Det är skillnad på tighta brallor och tighta brallor måste jag säga, män i ridbrallor ser ju bra ut t.ex. Oftast! :D
 
Det är skillnad på tighta brallor och tighta brallor måste jag säga, män i ridbrallor ser ju bra ut t.ex. Oftast! :D

En vältränad man i tights också. Grrr! ;)

Däremot håller jag med om brallor och brallor. Jag kan ev fått ett hysteriskt skrattanfall när jag fick se min tränare i de "nya, fina ridbyxorna han köpt på rean på Hööks"(läs tightare än tightast och fulare än fulast i modell). Hans fru skrattade inte lika mycket. :O ;)
 

De där tycker inte jag man hade behövt skämmas i som man.
Det är ju inte så att någon kommer missta dem för dambyxor, om man nu är rädd för sånt. :)
 
De där tycker inte jag man hade behövt skämmas i som man.
Det är ju inte så att någon kommer missta dem för dambyxor, om man nu är rädd för sånt. :)

Hehe, sant vi har ju lite annan kroppsform än kvinnor. Men jag tror inte det är många killar som inte tycker det är hett med en tjej som har fin figur i tights. Däremot verkar inte det omvända vara lika poppis :)
 
En vältränad man i tights också. Grrr! ;)

Däremot håller jag med om brallor och brallor. Jag kan ev fått ett hysteriskt skrattanfall när jag fick se min tränare i de "nya, fina ridbyxorna han köpt på rean på Hööks"(läs tightare än tightast och fulare än fulast i modell). Hans fru skrattade inte lika mycket. :O ;)
Det ska vara tight men inte ALLTFÖR tight, lagom med andra ord :p

Det är inte bara tightsen som bör vara lagom heller.
 
Det ska vara tight men inte ALLTFÖR tight, lagom med andra ord :p

Det är inte bara tightsen som bör vara lagom heller.

Nu vill jag inte prata illa om min fantastiska tränares paket! Det är säkert lika fantastiskt som han är i övrigt. :P

Men det rolgast var mest den där totala oförmågan att fatta att kläder kan vara snygga eller fula. Och frun som höll på att krevera och fräste något om ridlärarskandalerna som då just skett med manliga vider som antastat småflickor och krävde att maken genast bytte till sina normala ridbyxor innan någon stackars ung flicka fick men för livet. De var heller inte svarta om jag minns rätt. Svarta tights ser man ju liksom inte alla former genom sas..

Det var innan tights km hit för män. ;)
 
Nu vill jag inte prata illa om min fantastiska tränares paket! Det är säkert lika fantastiskt som han är i övrigt. :P

Men det rolgast var mest den där totala oförmågan att fatta att kläder kan vara snygga eller fula. Och frun som höll på att krevera och fräste något om ridlärarskandalerna som då just skett med manliga vider som antastat småflickor och krävde att maken genast bytte till sina normala ridbyxor innan någon stackars ung flicka fick men för livet. De var heller inte svarta om jag minns rätt. Svarta tights ser man ju liksom inte alla former genom sas..

Det var innan tights km hit för män. ;)
Haha, jag kan se det framför mig, hans arga fru och hans oförstående undran om vad som är fel ;)

Svart är en ganska "förlåtande" färg.... :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 846
Senast: jemeni
·
  • Låst
Relationer Har träffat en kille från tinder vi började prata ganska omgående och tog varandras snap. Vi bor väldigt nära varann så vi träffades...
12 13 14
Svar
273
· Visningar
47 518
Senast: Mineur
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 674
Senast: anna_panna
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 555
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp