Men vad gööör du? Del LXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kom hem lite besviken över att ha varit på ett "julmingel" på arbetsplatsen, skulle bjudas på middag. Middag innefattade snarare lite plockmat där det bara fanns ett köttfritt alternativ så blev inte direkt mätt. Måste jul vara lika med köttfrossa? Vi lever inte direkt i hårda vintrar längre som vi behöver äta upp oss inför. :p
 
Vill slå mig i huvudet eftersom jag inte kan sluta älta arbetsledarens behandling av mig i morse. Grunnar och för samtal med mig själv. Så kontraproduktivt :banghead:

Försöker att istället glädjas åt mina två manliga kollegor som bjöd värme och omtanke när jag nästan kraschade. "Don't let i get under your skin" Fina pojkar. :heart :heart

"bara drygt tre veckor kvar"
 
Öppnade nyss ett paket som pappas sambo skickat till sparven (rätt imponerad över att hon ansträngt sig för vår skull). Det var en tröja, ett par byxor och ett par strumpbyxor med antihalk - allt i storlek 68. Dom lär nog passa om drygt ett år, för vid senaste mätningen var hon 37,5 cm :D. Kan inte låta bli att fundera över om det var planen från början, att köpa något som passar långt framöver (antihalk borde ju gett ett hum om ungefär när den storleken passar, tänker jag), eller om det bara råkade bli så.
Låter som när jag är i farten och köper barnkläder! Köper alltid för stort, antingen av misstag eller eftertanke ^^
 
Uppdaterar origin i jakten på installation av sims
Sega dator
Men den är bra på annat så den måste hänga med ett tag till
 
25443216_10155427008667762_5773566446094973611_n.jpg

kladar lite
 
Öppnade nyss ett paket som pappas sambo skickat till sparven (rätt imponerad över att hon ansträngt sig för vår skull). Det var en tröja, ett par byxor och ett par strumpbyxor med antihalk - allt i storlek 68. Dom lär nog passa om drygt ett år, för vid senaste mätningen var hon 37,5 cm :D. Kan inte låta bli att fundera över om det var planen från början, att köpa något som passar långt framöver (antihalk borde ju gett ett hum om ungefär när den storleken passar, tänker jag), eller om det bara råkade bli så.
Jag tror att det är svårt att föreställa sig hur små de är, jag hade nog kunnat köpt 68 och tänkt att det var bra med lite större storlek så det inte blir för litet på en gång. :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 180
Senast: Marita73
·
Svar
839
· Visningar
45 009
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
58
· Visningar
2 891
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
637
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp