Bukefalos 28 år!

Men vad gööör du? Del LXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag åkte upp till vad som skulle bli särbon hade jag sagt att jag har jättesvårt att sova bredvid någon. Jag har aldrig gjort annat än sovit bra när han är bredvid mig, från dag ett :love: :love:

Jag skulle ha ett distansförhållande eller inget alls.... ingen hårig man, hatar snarkande människor, kan inte kela varje morgon/kväll, somnar inte på armen, vill ha mycket egen tid, tycker inte om att stiga upp samtidigt som andra varje morgon bla bla bla bla

Jag har omvärderat mina krav om jag säger så :love:

Jag älskar att sova gott brevid min snarkande, håriga karl som bor endast 2 mil från mig, tycker om bägge döttrarna och stiger gärna upp samtidigt som honom varje morgon :angel:
 
Jag skulle ha ett distansförhållande eller inget alls.... ingen hårig man, hatar snarkande människor, kan inte kela varje morgon/kväll, somnar inte på armen, vill ha mycket egen tid, tycker inte om att stiga upp samtidigt som andra varje morgon bla bla bla bla

Jag har omvärderat mina krav om jag säger så :love:

Jag älskar att sova gott brevid min snarkande, håriga karl som bor endast 2 mil från mig, tycker om bägge döttrarna och stiger gärna upp samtidigt som honom varje morgon :angel:
Jösses ! Vem är du och vad har du gjort med våran vanliga ansjovis?


:p
 
Jag äter ju något mer än så i alla fall. Priset är i överkant kan jag tycka även om jag sett ännu kostsammare alternativ. Men att sitta hemma under de förutsättningar som råder känns inte som en hit, så det är ändå ett alternativ. Jag vet inte vad annat jag skulle kunna hitta på.
Om jag kommer ihåg rätt är du en grönsaksmänniska ,annars är du välkommen hit till mig o vovvarna.
 
Jag äter ju något mer än så i alla fall. Priset är i överkant kan jag tycka även om jag sett ännu kostsammare alternativ. Men att sitta hemma under de förutsättningar som råder känns inte som en hit, så det är ändå ett alternativ. Jag vet inte vad annat jag skulle kunna hitta på.

Tycker ändå inte att det lät så himla dyrt jämfört med de flesta andra julbord jag sett, möjligtvis undantaget Ikeas, men de har väl stängt på julafton. Uppskattar du fisk brukar det väl finnas några varianter och dessutom verkar det ändå himla mysigt att komma iväg och äta färdiglagad julmat på herrgård, så bara det är väl värt några kronor :love: Hade jag lätt övervägt om vi inte hade andra planer!
 
Var en svän och fotade lite
25532085_10155426763317762_6478813354133141752_o.jpg
 
Till råga på allt så säger alla att jag blivit så lugn :mad: :meh: :confused:

Det är det värsta!
Personlighetsförändringar kan inträffa. Jag har den t-shirten.

Om jag kommer ihåg rätt är du en grönsaksmänniska ,annars är du välkommen hit till mig o vovvarna.
Tack, det var generöst! Det stämmer att jag är grönsaksmänniska men får ju i mig fisk och fågel också. Kött kan jag äta i undantagsfall. Jag får fundera på om jag pallar att köra t.o.r. Hur långt tid tar det att köra till dig från Ikea i Örebro?

Tycker ändå inte att det lät så himla dyrt jämfört med de flesta andra julbord jag sett, möjligtvis undantaget Ikeas, men de har väl stängt på julafton. Uppskattar du fisk brukar det väl finnas några varianter och dessutom verkar det ändå himla mysigt att komma iväg och äta färdiglagad julmat på herrgård, så bara det är väl värt några kronor :love: Hade jag lätt övervägt om vi inte hade andra planer!
Ja, det är ju överkomligt ändå och jag slipper fixa något hemma. Dessutom ligger det ganska nära, bara en halvtimme bort.
 
@Magiana beroende på trafik,väglag och vägarbete med vakt här nere på E20 så mellan 45-60 min.
Jag har gästrum,tom 2 men det ena är inte klart än och maten blir absolut inte kattmat i någon form :yuck: Men pippi har jag frysen full av.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 122
Senast: Marita73
·
Svar
1 236
· Visningar
67 385
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 910
Senast: Modest
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
655
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp