Men vad gööör du? Del LXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på hur dags jag behöver gå upp imorgon. Har lovat dottern att fixa stallet före jobbet vilket kräver förberedelse med att packa jobbkläder, skor osv.
 
Fryser som bara den. Sitter i soffan med en ylle filt och värmefilten på varmaste. Men det hjälper inte :arghh: Flera runt mej är sjuka hoppas hoppas att det inte är min tur att bli sjuk
 
Blir vansinnig. Bet sönder något i tanden igår, gör ont när jag tuggar. Skar mig i fingret när jag skulle öppna en konservburk just där jag stöter i det hela tiden. Jag som aldrig har haft finnar, inte ens i tonåren har något som jag tror är en finne på sidan av näsan. Det gör ont och är lite svullet? Och som grädde på moset så tappade jag ett blockljus på min stortå när jag försökte sträcka mig efter några värmeljus från skåpet längst upp. Nu har jag en blå och dunkande nagel/tå. :meh: Funderar på att gå och lägga mig innan jag snavar över tröskeln och bryter benet. :cautious:
 
Blir vansinnig. Bet sönder något i tanden igår, gör ont när jag tuggar. Skar mig i fingret när jag skulle öppna en konservburk just där jag stöter i det hela tiden. Jag som aldrig har haft finnar, inte ens i tonåren har något som jag tror är en finne på sidan av näsan. Det gör ont och är lite svullet? Och som grädde på moset så tappade jag ett blockljus på min stortå när jag försökte sträcka mig efter några värmeljus från skåpet längst upp. Nu har jag en blå och dunkande nagel/tå. :meh: Funderar på att gå och lägga mig innan jag snavar över tröskeln och bryter benet. :cautious:
ina_console.gif
 
@MJLee det var nog inte din dag idag :crazy:

Jaha vi kunde skrapa ihop lite blask från kanten på sandlådan. Resten hade redan töat när vi kom ut. Nu sover treåringen sen en timme och det är vitt igen på marken. Hoppas på rejält med snö till jul men det får vi kanske vart 10e år, med betoning på kanske.
 
Om hyra. Det finns prejudikat på att möjlighet att elda med ved inte är nödvändigt om där finns annan uppvärmning. Det var en kakelugn som inte fungerade men blev inte ens hyresnedsättning. F.ö. så är det Hyresnämnden som hanterar dessa frågor och ingen annan. Hyresgästföreningen bistår med juridisk rådgivning och hjälp vid tvist.
 
Är riktigt trött Efter många timmars resa i skit väder. Från Jönköping till Helsingborg var Det riktigt illa bitvis på vägen. Vid 05 möttes vi av en helsike massa trafik utanför Köpenhamn.
På vägen hem hade vi tur och körde Fel. Vilket innebar att vi i stället för att ta E4 hem åkte över Halmstad. Det i sin tur gjorde att vi slapp två stora backar Det var kaos i. (göteborgsbacken och ljungabacken). Stod tydligen flera lastbilar som inte kom upp.
Från Gislaved och hem. Ca 15 mil gick Det i ca 60. Men hemma hel, om än sen. Nu ska jag dock sova.
 
Blir vansinnig. Bet sönder något i tanden igår, gör ont när jag tuggar. Skar mig i fingret när jag skulle öppna en konservburk just där jag stöter i det hela tiden. Jag som aldrig har haft finnar, inte ens i tonåren har något som jag tror är en finne på sidan av näsan. Det gör ont och är lite svullet? Och som grädde på moset så tappade jag ett blockljus på min stortå när jag försökte sträcka mig efter några värmeljus från skåpet längst upp. Nu har jag en blå och dunkande nagel/tå. :meh: Funderar på att gå och lägga mig innan jag snavar över tröskeln och bryter benet. :cautious:
Förlåt men :rofl::rofl: ,Vilken jävla dag!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 133
Senast: Marita73
·
Svar
828
· Visningar
44 245
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
58
· Visningar
2 889
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
637
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp