Men vad gööör du? Del LXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir vansinnig. Bet sönder något i tanden igår, gör ont när jag tuggar. Skar mig i fingret när jag skulle öppna en konservburk just där jag stöter i det hela tiden. Jag som aldrig har haft finnar, inte ens i tonåren har något som jag tror är en finne på sidan av näsan. Det gör ont och är lite svullet? Och som grädde på moset så tappade jag ett blockljus på min stortå när jag försökte sträcka mig efter några värmeljus från skåpet längst upp. Nu har jag en blå och dunkande nagel/tå. :meh: Funderar på att gå och lägga mig innan jag snavar över tröskeln och bryter benet. :cautious:
Måndag då ska man vara försiktig :crazy:
Lider med dig.
 
Har hon utedass :D

Har haft en rädsla för toaletter och avlopp sedan jag var 4 (är 29 i nuvarande stund) och det hjälper inte att höra att det är stopp si och stopp så, vattnet är slut osv osv. T.ex. Hon har två toaletter. Den ena vill jag inte gå på bara för min kropp reagerar med flykt ungefär. Jag kan gå in i badrummet men inte mer än så. Den andra kan jag gå på. Men med skakiga ben. Haha.
 
Har haft en rädsla för toaletter och avlopp sedan jag var 4 (är 29 i nuvarande stund) och det hjälper inte att höra att det är stopp si och stopp så, vattnet är slut osv osv. T.ex. Hon har två toaletter. Den ena vill jag inte gå på bara för min kropp reagerar med flykt ungefär. Jag kan gå in i badrummet men inte mer än så. Den andra kan jag gå på. Men med skakiga ben. Haha.
Du får kissa i hagen då.
 
Ska försöka skriva ihop en jobbansökning. Internet fungerade inte hemma, så jag sitter hos min mor igen, kommer sova i soffan inatt men är inte trött nog att kunna somna där än. Kul kväll det här. Jag vill ha godis.
 
Har haft en rädsla för toaletter och avlopp sedan jag var 4 (är 29 i nuvarande stund) och det hjälper inte att höra att det är stopp si och stopp så, vattnet är slut osv osv. T.ex. Hon har två toaletter. Den ena vill jag inte gå på bara för min kropp reagerar med flykt ungefär. Jag kan gå in i badrummet men inte mer än så. Den andra kan jag gå på. Men med skakiga ben. Haha.
Men trots att jag hade kaos med mitt avlopp så försökte du ändå hjälpa till. Det ska du vara stolt över.
 
Köpte ledlyktor på black Friday för inga pengar alls.
Har jag använt dem? Nejdå...
Men ska röja lite i lådor, ställa undan det sista och sen så försöka få ordning i sovrummet.
Så att jag kan få myslugn i hemmet
Ska nog be hv om lite färg eller tapeter för färgen är inte kul
 
Serva gamla routrar har sin charm, speciellt när dom satt fel lapp med MAC-adress på fel router, :banghead: men det löste sig till sist men jag fick ta fram hackerdatorn så fick den tugga fram MAC-adresserna. Det är "lite" större grejer än konsumentskiktet, ställer jag antennen i snön så smälter snön så man tar gärna inte i den eller ens är i närheten av den när sändardelen är påslagen. :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 123
Senast: Marita73
·
Svar
825
· Visningar
44 137
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
58
· Visningar
2 889
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
637
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp