Mer mot Knorrevången

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Mer mot Knorrevången

För övrigt så är det intressant att se hur någon förvrängt mitt inlägg... Jag skrev personligen tror jag att de som försvarar Knorrevången är män.
Ett ställe för reko män har jag definitivt inte skrivit.
 
Sv: Mer mot Knorrevången

ja, med tanke på att åklagaren är "säker på sin sak" och väljer att väcka åtal istället för att lägga ner, som man trodde för ett år sedan så har han nog en del hållbara bevis för det här.

Men flera av de saker som pjok menade på var polisanmält och skulle vidare är faktiskt inte med i åklagarens åtal- som olaga hot,olaga slakt av annans egendom alternativt olaga stöld, det verkar som Ametist historien inte heller är med-och vissa saker av det andra , som dålig häst i hage har kommit till efteråt.
 
Sv: Mer mot Knorrevången

Ja väcka åtal kan man ju alltid göra o se vart det leder

Pjok ska vara väldigt glad att G. tagit bort hennes grova anklagelser mot Knorre, annars hade det nog väckts ett åtal mot henne också.

Från början-första tråden-så var också Ametist skadad och betingade därför inget värde- under trådarnas gång har dock hästen blivit friskare och friskare.

Tänk att en tråd är bättre än en veterinär!
 
Sv: Mer mot Knorrevången

Jag har inte pekat ut någon speciell, men jag personligen tror att bakom flera namn här döljer sig män.

Men vad spelar det för roll vad användarna har för kön? Allvarligt talat, vad sysslar du egentligen med? På Buke diskuterar vi anonymt och könlöst. Är man per automatik mer negativ mot Knorrevången om man är kvinna? Varför det?


Sen är jag ju nyfiken på vilka i tråden som skulle vara män? lovisaellionora? Boj? Immer? Ginnies? Jag kanske?
 
Sv: Mer mot Knorrevången

Pjok ska vara väldigt glad att G. tagit bort hennes grova anklagelser mot Knorre, annars hade det nog väckts ett åtal mot henne också.

Från början-första tråden-så var också Ametist skadad och betingade därför inget värde- under trådarnas gång har dock hästen blivit friskare och friskare.

Tänk att en tråd är bättre än en veterinär!


Tycker du inte att du överdriver här? Kan du peka på inlägg där Ametist har blivit friskare och friskare?
 
Sv: Mer mot Knorrevången

Men flera av de saker som pjok menade på var polisanmält och skulle vidare är faktiskt inte med i åklagarens åtal- som olaga hot,olaga slakt av annans egendom alternativt olaga stöld, det verkar som Ametist historien inte heller är med-och vissa saker av det andra , som dålig häst i hage har kommit till efteråt.

Det är ganska vanligt att rättsväsendet lägger upp olika infallsvinklar för brottsrubricering. Så för mig är det inte konstigt att flera har fallit bort på vägen. Viktigt är att en så allvarlig rubricering som bedrägeri är kvar.
 
Sv: Mer mot Knorrevången

Det är ganska vanligt att rättsväsendet lägger upp olika infallsvinklar för brottsrubricering. Så för mig är det inte konstigt att flera har fallit bort på vägen. Viktigt är att en så allvarlig rubricering som bedrägeri är kvar.



Jag gav bara några exempel på händelser som Pjok förut menat på skulle gå till åtal, där hon också menade på att hon kunde verifiera allt hon skrev-nu verkar det inte vara aktuellt, och det tycker jag är konstigt.Eller med senaste falska påståenden i tråden i bakhuvudet-kanske inte så konstigt.
 
Sv: Mer mot Knorrevången

*kl*
Jag stänger nu även denna tråd, droppen som jag ser det var denna gång indragandet om kön i debatten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 961
Senast: Nox
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 235
Senast: MML
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 431
  • Artikel
Dagbok Hade besök av syster + systerdotter igår! Efterlängtat besök och W var så taggad på att få hänga lite med M igen. Glada ungar som...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp