Bukefalos 28 år!

Midnattsritten i Sveg 2009

Sv: Midnattsritten i Sveg 2009

Kan inte se dina bilder. Du kanske inte gjort dem publika på Pixbox?

För övrigt skulle jag gärna vilja tacka alla ryttare och medhjälpare för en lyckad Midnattsritt! Även tack till alla funktionärer som gjorde sitt bästa och lite till, t ex när flexibla lösningar för att få en upplyst vet.grind krävdes. Alla bidrog med sitt och inte en sur min syntes och inte ett klagomål hördes trots att natten blev lång, det blev rått och kallt och det blev mörkare än vi tänkt oss tyvärr pga åskvädret med efterföljande regn. Det var helt klart en prestation utöver det normala att rida under de mörka timmarna när de röda (svänga höger) pilarna syntes väldigt dåligt när det var som mörkast. En stark prestation av er alla som red! Distansare är ett segt släkte :)

Vi som arrangörer är väldigt nöjda (utom med vädret då), men ska det bli fler Midnattsritter så får de röda pilarna förses med någon slags reflexer.

Tack igen till er alla som bidrog till att Midnattsritten blev så lyckad!:bow::banana:
//Irja
 
Sv: Midnattsritten i Sveg 2009

Skulle ni inte ha glowsticks som markeringar? Eller drömde jag att någon sa det här på buke?
 
Sv: Midnattsritten i Sveg 2009

Vi förstärkte med glowsticks där det behövdes. Men annars hade vi våra vanliga markeringar.
 
Sv: Midnattsritten i Sveg 2009

Ja, vår dataansvariga håller på att lägga in ryttarrapporterna manuellt. Equipe "klarade" inte att ritten passerade dygnövergången kl 24.00, så allt får nu läggas in manuellt. Därför det dröjer, tyvärr.
//Irja
 
Sv: Midnattsritten i Sveg 2009

Det var en fin artikel av Lonäs i i senaste Ridsport om vår ritt.
Tack alla som kom, alla mail efter tävlingen och all respons vi fått på olika distansklubbars hemsidor.

:banana:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Tänkte försöka skaffa en hemsida till en mindre kennel. Önskar en ren design med inte alltför mycket detaljer. Lättnavigerad. Någon...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: Lyan
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
620
Senast: MJLee
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 554
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 883
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Gräs i näshålan?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp