Bukefalos 28 år!

Min söta Linderödsgylta.

G

Gris-Eva

Jag har ju inte bara hittat en superfin miniavelsgalt. ;)
I Sundsvall hittade jag min andra dröm.
En helröd linderödare.:love:

Det här är Bianca 10 veckor. Hon kom till mig i Måndags och har redan blivit duktig på att gå i koppel!

Bianca5.jpg


Bianca6.jpg
 
Sv: Min söta Linderödsgylta.

Å en sån fin! När jag får egen gård är ett par linderödare det första jag ska införskaffa:D
 
Sv: Min söta Linderödsgylta.

...och fått en egen hage.
Den invigde hon med ett bad. :D

biancabadar.jpg
 
Sv: Min söta Linderödsgylta.

Visst är hon underbar! :love:

Det är så roligt att jobba med grisar, för de lär sig så otroligt fort. :laugh:

Jag skulle vilja se den hundvalp i samma ålder som har lärt sig koppelvana och sitt på en vecka. ;)
 
Sv: Min söta Linderödsgylta.

Kanske blir gris istället för hund nästa gång då :angel: tror brukshundsklubben skulle höja ögonbrynet till moln-nivå om man skulle ta med det till nästa träning, haha! :D
 
Sv: Min söta Linderödsgylta.

Kanske blir gris istället för hund nästa gång då :angel: tror brukshundsklubben skulle höja ögonbrynet till moln-nivå om man skulle ta med det till nästa träning, haha! :D

Det är bara att prova. :laugh:
Minigrisar har gått på valp-kurser förut, och i Norge är det numera ganska vanligt. ;)

Men man får ijnte glömma bort att hund och gris fungerar inte riktigt på samma sätt. ;)
 
Sv: Min söta Linderödsgylta.

Gris i all ära, men jag tror jag nöjer mig med hundarna trots sötnöten i tråden! :D
Men när man har gård så kanske... :angel:
 
Sv: Min söta Linderödsgylta.

Vadå, tror du att en etta på 41 kvm andra våningen upp blir för liten? :o

*ironisk* :D
 
Sv: Min söta Linderödsgylta.

Otroligt söt :love: men ska du ha den i koppel när den blir stor också? Min erfarenhet är att de blir ganska rejäla...

*ser framför mig hur eva släpas efter en fullvuxen brunstig Bianca i högsta fart* :rofl:
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
893
Senast: Happimess
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 468
Senast: ameo
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 396
Senast: Badger
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 699
Senast: alicegard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp