Bukefalos 28 år!

Min tråd är borta eller?

D

Dahlia05

Hej!
Jag är ny användare och igår la jag upp min första tråd. Tror jag. Men jag kan inte hitta den. Är det så att den inte är godkänd eller är det så att det tar ett tag innan trådarna läggs ut för att de måste hinna godkännas. Jag tror inte att jag skrev något olämpligt i min tråd. Möjligtvis kanske jag gjorde något fel. Vore tacksam för svar på gåta.:)
 
Sv: Min tråd är borta eller?

Hej!
Jag är ny användare och igår la jag upp min första tråd. Tror jag. Men jag kan inte hitta den. Är det så att den inte är godkänd eller är det så att det tar ett tag innan trådarna läggs ut för att de måste hinna godkännas. Jag tror inte att jag skrev något olämpligt i min tråd. Möjligtvis kanske jag gjorde något fel. Vore tacksam för svar på gåta.:)

Kontakta gärna moderator i det forumet, där du skrev tråden.

Mvh

IngelaH
moderator
 
Sv: Min tråd är borta eller?

Din tråd togs bort pga att det var en efterlysning vilket inte är tillåtet enligt forumreglerna.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: Lady_S
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 218
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 157
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 297
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp