Bukefalos 28 år!

Minisablar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Minisablar?

Perfekt, tack! :D
De måste ju ha överseende...chefen har ju för tusan kläckt fram barn själv, så hon vet ju vad det handlar om iaf... :angel: *AJ :eek: *
 
Sv: Minisablar?

"ramlat ut"???!!! Jag undrar vad sablar kommer att saga om det ordvalet! :devil: :rofl: :rofl:

Guuuud sa spannande!!! :bump: :bump: :bump:

Jag tror det blir ett sto jag, en liten gulletos sablar kan kla upp i rosa spets och rosetter! :love:
 
Sv: Minisablar?

Kan inte du skicka sms till mig när det är klart??? Måste lägga mig nu, annars dör jag på fläcken! :crazy:
 
Sv: Minisablar?

Sambon tycker tydligen ockå jag ska lägga mig nu så jag får inte vaka mer :mad:

(Han kanske blev inspirerad av allt bäbisprat? :angel: )
 
Sv: Minisablar?

Yeeehaahh! Vad spännande!

Heja Sablar! :bump:

Hoppas du fölat klart och snusar bebis nu! :D
Jag tror BENHÅRT på en hingst!

Ohh vad jag längtar efter nästa :love:


/Nickan som ska gå och lämna sin "bebis" på dagis nu :smirk:
 
Sv: Minisablar?

Spännande :bump: Hoppas det inte drar ut för mkt på tiden, och att det inte gör för jädra ont :smirk:
 
Senast ändrad:
Sv: Minisablar?

Men Halllåååå?? Kniper hon eller??

Jag vill ha en Uppdatering!!!!

:bump:
 
Sv: Minisablar?

Jag MEEEEEED :bump:

Prosit. vad har du för ena sovtider egentligen? Jag sov till 8 och är fortfarande så trött så jag ser i kors... :crazy:
 
Sv: Minisablar?

lisa skrev:
Jag MEEEEEED :bump:

Prosit. vad har du för ena sovtider egentligen? Jag sov till 8 och är fortfarande så trött så jag ser i kors... :crazy:

Sovtider`??? Vad är det :confused: Jag sover när jag har så pass lite ont så jag KAN sova :crazy:
Fast om du kollar min tråd på Senior så ser du vad jag gjorde uppe så tidigt... hade gärna sovit längre om jag fått. Ska faktiskt lägga mig en stund nu, är helt slut. Sov ju bara två timmar i natt pga värk. :cry:
 
Sv: Minisablar?

Som sagt, Inget än så länge...vad jag vet :D
Skickade dock precis iväg ett långt aningens *host* sentimentalt sms till min gullesablar - helt underbar människa! :love:

Vet att hon inte läser det, men vad fan gör det?! :D

Nu fr hon trycka ut den där tycker jag! Stackarn är uppe i över ett dygn nu ju...med förvärkar...aj.. :crazy:
 
Sv: Minisablar?

Ooajj....jobbigt :eek:

Jag som har egenkonstruerad hemtenta nu mellan 12-18 (gör så ibland för att tvinga mig själv att plugga...) I det ingår väl per definition att man skall stänga av buke och sånt....*host* Skall nog ta och skaffa mig en skrivmaskin istället....det verkar säkrare.
 
Sv: Minisablar?

*sitter o hoppar på stolen* De kanske har blivit hämtade av ett ufo??!! Då får vi aaaaaldrig veta om det blev sto eller hingst?!!! :angel:
 
Sv: Minisablar?

Jen80 skrev:
Nejje, inget ufo!!!!! :eek:

Nejmen är det REDAN dags för snablar att bebsa :eek: :eek:
Håller alla tummar o tår för att det blir enkelt för henne....du MÅSTE hälsa från mig när det är klart..... :love:
 
Sv: Minisablar?

Tiden går snabbt! :D
Ska hälsa massor från dig! :love:

Börjar bli ännu mer nervös nu....*petar på sablars mage och skriker kom uuuuuuuuuuuut* :crazy:
 
Sv: Minisablar?

Nu då??!!! Du måste hälsa från mig oxå!! Nu fick jag ju ännu en anledning att komma o hälsa på henne ju! Bebis OCH seans!! :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har länge velat bo på Gotland och har nu äntligen fått möjlighet när jag blivit antagen till skola. Skolan ligger i Fårösund. Jag...
Svar
6
· Visningar
463
Senast: Santoxen
·
Övr. Hund Om vi bortser helt ifrån hur passade rasen är för dig, mentalitet, hälsa… Bara utseende och absolut ingenting annat. Vilken ras/typ är...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
12 697
Senast: Sezziyanen
·
  • Artikel
Hästnyheter Smärtgränsen är nådd. Det skriver Länsstyrelsen Västerbotten i en skrivelse till regeringen, apropå veterinärbristen i norra Sverige.
Svar
0
· Visningar
616
Senast: Gunnar
·
Hästvård Igår skrev stallägarna att min häst låg ner i hagen, hon hade gått ifrån sitt hö. Stallägaren gick ut och reste henne upp då smaskade...
Svar
1
· Visningar
323
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2025
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp