Bukefalos 28 år!

Minisablar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Minisablar?

Om du läser på BARnforumet så kan du hitta svaret på den frågan... ;)
 
Sv: Minisablar?

Men....jag har ju inga barn så jag har väl inget där att göra heller :p

Var bara nyfiken ju....
 
Sv: Minisablar?

Pratade med storsablars sambo precis...sablar ligger på soffan. och vem vet, kanske blir det en minisablar....snart... :angel:

hoppas storsablar förlåter mig för att jag skriver det här :D
 
Sv: Minisablar?

Det har inte blivit någon än.. men nu åker vi in på förlossningen
för nu har jag ONT :eek:
Har haft förvärkar sen 10:30 & nu är det nog.

Kram & på återseende!
 
Sv: Minisablar?

Ojojoj riktigt på G alltså (skrev på barn just men du hann före...) :eek:

LYCKA TILL :love: :love:
 
Sv: Minisablar?

det var ju det jag skrev....snart... ;)

GAH! Vad det är nervöst i skåneland.... :crazy: :eek: :cool: :o
 
Sv: Minisablar?

ÅHH!!! Vad spännande!!!!!!! Håller tummarna för en smärtfri (Ja, någotsånär i alla fall ;) )vistelse, och en snar rapport!!!
 
Sv: Minisablar?

Prosit skrev:
ÅHH!!! Vad spännande!!!!!!! Håller tummarna för en smärtfri (Ja, någotsånär i alla fall ;) )vistelse, och en snar rapport!!!
sablars sambo har lovat att ringa mig så fort det händer något...så rapport får ni, inte så mycket kanske...men ni ska få veta när det ramlat ut något i alla fall ;) :p
 
Sv: Minisablar?

MENNNN.... ska man behöva sitte uppe hela natten nu då eller?? :mad: :mad: Fastnade ju i en annan fölningssåpa på avel igårnatt (och inget föl blev det...).

Snälla sablar kan du klämma ihop tills imorgon, jag skulle behöva lite sömn :angel:
 
Sv: Minisablar?

Härligt!!!! :banana:
Min kamrat kommer väl undra när jag kommer osövd i morgon bitti kl 6 o ska simma....... Ehh... jag har suttit och väntat på bebis vid datorn :crazy: :D
 
Sv: Minisablar?

Jajadå, bara nån annan skriver min uppgift under tiden så är jag gärna med :idea:

Skall vi leka gissningslek nu då? Sto eller hingst?? :o



....förresten, vad LÄSKIGT att jag frågade detta just nu, visste bara att det var ungefär dags men hade inte alls koll exakt :eek:
 
Sv: Minisablar?

Prosit skrev:
Härligt!!!! :banana:
Min kamrat kommer väl undra när jag kommer osövd i morgon bitti kl 6 o ska simma....... Ehh... jag har suttit och väntat på bebis vid datorn :crazy: :D
:rofl:

Hm...jag ska jobba imorgon.
Undrar om det är okej att ta ledigt för stöttning och nervositet gällande Andras förlossning...?! :confused: :angel:
 
Sv: Minisablar?

Jag gissar på hingst! :D

....förresten, vad LÄSKIGT att jag frågade detta just nu, visste bara att det var ungefär dags men hade inte alls koll exakt :eek:
Äh, frågar du mig så är det inte alls läskigt ;) (men sen är ju inte Så väldans normal heller... :o )
 
Sv: Minisablar?

samma här....en norrländsk liten illbatting :banana:

men jag ÄR normal (trodde jag) :crazy: jag visste bara att det var mars-april typ.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Om vi bortser helt ifrån hur passade rasen är för dig, mentalitet, hälsa… Bara utseende och absolut ingenting annat. Vilken ras/typ är...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
12 380
Senast: Sezziyanen
·
  • Artikel
Hästnyheter Smärtgränsen är nådd. Det skriver Länsstyrelsen Västerbotten i en skrivelse till regeringen, apropå veterinärbristen i norra Sverige.
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
14 15 16
Svar
315
· Visningar
20 167
Senast: Ajda
·
Foder & Strö Jag har insett att jag behöver komplettera med höpellets till min gamla häst. Tandkoll utfördes för en månad sedan, och hästen har...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp