Mjukare sadelsits

MaritH

Trådstartare
Jag blir öm vid sittbenen av min Courts sadel. Den är inte ovanligt hård jämfört med andra westernsadlar, det är nog jag som är ganska känslig. Är det någon som har köpt eller sytt någon typ av sits till sin sadel? Jag har fårskinn på höst-vinter-vår, men på sommaren blir det för varmt.
 
Jag har en Cashel western standard foam Tush Cushion och den är toppenbra :) Den är köpt på ebay.com.
tc-w2.jpg
 
Åh vad fiffigt, tack! Jag har aldrig handlat på eBay men någon gång ska väl bli den första
 
Jag måste bara säga att såhär någon månad efter jag köpte den så har den räddat min ridning! Jag har haft skav i fem år, trots vadderade cykelbyxor. Den här löste allt! :bump::bump::bump::banana:


Jag har en Cashel western standard foam Tush Cushion och den är toppenbra :) Den är köpt på ebay.com.
tc-w2.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 123
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 057
Senast: tuaphua
·
L
  • Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 035
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp