Bukefalos 28 år!

Muspekaren helt fel - bara på Buke

Det funkar fortfarande inte och jag är helt ärligt lite less på det.
Vad är det som inte fungerar, gärna i detalj, kanske med skärmbilder.
Som det verkar här finns det ett antal olika problem, av vilka jag troligen har löst några, möjligen har jag skapat något nytt, men det har jag inte sett själv.
Jag ser lite hoppande som jag inte direkt störs av, att andra kan störas av det med långsammare uppkoppling/dator/mobil kan jag förstå och vill försöka lösa.
 
skarmavbild_zpsw9olnjus.png

Loggan har blivit halv och jag måste scrolla till höger för att se alla "Övriga" forum.

När jag har scrollat längst till höger ser det ut såhär:
Skarmavbild%202_zps69elvoes.png

Jag har en mac 13tums & har alltid sett sidan bra innan. Det har varit såhär hela dagen.
 
skarmavbild_zpsw9olnjus.png

Loggan har blivit halv och jag måste scrolla till höger för att se alla "Övriga" forum.

När jag har scrollat längst till höger ser det ut såhär:
Skarmavbild%202_zps69elvoes.png

Jag har en mac 13tums & har alltid sett sidan bra innan. Det har varit såhär hela dagen.
Tack! Så ser det inte ut hos mig, jag har testat på tre olika datorer med olika operativsystem och webbläsare.
Jag har dock gjort en ändring nu, hos mig ser det ut precis som förut, bra alltså. Har ändringen löst problemet för dig eller någon annan med ditt problem?
 
Tack! Så ser det inte ut hos mig, jag har testat på tre olika datorer med olika operativsystem och webbläsare.
Jag har dock gjort en ändring nu, hos mig ser det ut precis som förut, bra alltså. Har ändringen löst problemet för dig eller någon annan med ditt problem?

Löst det för mig!
Här såg det till och med lite snedare ut än på bilderna ovan (inget av sista forumgruppen syntes alls förrän man skrollade åt sidan), men nu ser det ut som vanligt igen och det finns ingen sidskroll! :up:
 
Vad är det som inte fungerar, gärna i detalj, kanske med skärmbilder.
Som det verkar här finns det ett antal olika problem, av vilka jag troligen har löst några, möjligen har jag skapat något nytt, men det har jag inte sett själv.
Jag ser lite hoppande som jag inte direkt störs av, att andra kan störas av det med långsammare uppkoppling/dator/mobil kan jag förstå och vill försöka lösa.

Toppen, nu fungerar det igen! :up:

Problemet som var var likadant som tidigare, scrollbar nedtill och halvt "uppäten" logga överst till vänster.
 
Tack! Så ser det inte ut hos mig, jag har testat på tre olika datorer med olika operativsystem och webbläsare.
Jag har dock gjort en ändring nu, hos mig ser det ut precis som förut, bra alltså. Har ändringen löst problemet för dig eller någon annan med ditt problem?

Funkar för mig också nu! :up:
 
Jätte svårt att att förklara hur det ser ut. men på mobilen så den gröna listen upptill den hoppar ner lite granna och skapar ett större tomt utrymme mellan "bevakat innehåll, Nya inlägg" och Hem> Forum> Övrigt> medan sidan laddas, och då ligger trådstarterna liiiite längre ner, när sidan laddats klart så hoppar gröna listen upp lite granna eftersom det tomma utrymmet blir mindre.

Varför det blir så här vet jag inte.
 
Är det någon skillnad efter dagens olika ändringar runt bannerannonser m.m.
Om det fortfarande är problem yttrar dig i så fall annorlunda?
 
Det är ännu värre nu, bubbleroom annonsen gör att allt tar ett stort hopp neråt idag efter någon sekund
 
Eftersom ingen säger något utgår jag ifrån att allt fungerar utmärkt nu ;)

Jag försökte svara i denna tråd från mobilen.. Först skulle jag in på denna forumdel "om bukefalos". Då hamnade jag på "trav" och "hoppning". Sen hamnade jag i sjuttioelva olika trådar innan jag lyckades pricka av denna. Sen skulle jag trycka på "svara" på ditt inlägg Gunnar, då hamnade jag först på senior,sen på hund och och till sist på western.... Då gav jag upp. Såhär är det så gott som hela tiden när jag surfar på buke via mobilen..
 
Jag tycker hoppandet har blivit värre sista dagarna? Större hopp och ev tar längre tid.
Min telefon är gammal, så jag räknar med lite seghet, men som sagt, sista dagarna har det blivit betydligt sämre. Så pass dåligt så jag i ren irritation har beställt hem en ny telefon :rofl:
 
Jag förstår att det fortfarande är problem, tyvärr är det inte lika enkelt att lösa som vissa andra saker som jag jobbat med den senaste tiden, men jag vill lösa det så fort som möjligt.
 
Jag förstår att det fortfarande är problem, tyvärr är det inte lika enkelt att lösa som vissa andra saker som jag jobbat med den senaste tiden, men jag vill lösa det så fort som möjligt.
Tack det uppskattar vi, förstår att det kan vara svårt att lösa!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 979
Senast: Solstig
·
Utrustning Jag är vilse i bettdjungeln... Fullblodet går på PeeWee-bett, hon har även haft ett 3 delat fullcheek nångång samt testat 3 delat...
Svar
18
· Visningar
1 101
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 048
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 130
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp