Mystiska symptom, neurologiskt?

:heart Jag beklagar och är så ledsen för din skull. Och som så många andra redan skrivit, vilken tur Monster hade dom fick dig som matte! Du var det bästa som kunde hända honom :heart
 
Jag läste det du skrev till en annan användare om vad som hänt Monster och kunde inte tro mina ögon utan blev helt tårögd på jobbet så jag fick vänta tills nu med att läsa vidare.

Jag är så otroligt ledsen för er bådas skull att ni inte fick mer tid tillsammans, kram. :cry: :heart :heart :heart
 

Liknande trådar

Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 513
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Hej! Går som många före mig i tankarna på val av hundras... vi är en familj på fyra med två vuxna och två tonårsbarn. Vi har även två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 543
Senast: Krumben
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 495
Hundhälsa Så orolig för min tjej, en landseer tik på 10 månader. När vi vaknade i lördags var hon slö och hade hög feber (40). Veterinären...
Svar
2
· Visningar
1 305
Senast: Ela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp