Bukefalos 28 år!

Nästa års tävlingstermin

Sv: Nästa års tävlingstermin

Enligt vad jag hörde på arrangörsmötet, och svaret de fick från DK, så förstår jag fullt ut varför de inte vill arangera distanstävlingar.
Jag, som sitter med i vår klubbs styrelse, och är tävlingsledare fö Fornaboda, känner att jag inte vill ta ansvar för att samma sak ska hända om vi arrangerar en internationell ritt. Vi har endast 30-35 medlemmar i vår klubb, och har inte råd att riskera att råka ut för samma sak som Björkvik.

Men vad är det som hänt då? Eller vad är det man riskerar som arrangör för en internationell tävling?
 
Sv: Nästa års tävlingstermin

Det vill jag inte skriva här. Risken är att nåt blir missuppfattat osv.
 
Sv: Nästa års tävlingstermin

Har jag missat Karolinerritten i tävlingsterminen eller skall inte den heller bli av?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
861
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 860
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 744
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 685

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp