Bukefalos 28 år!

Någon från Sundsvall??

Sv: Någon från Sundsvall??

Haha.. Ja jag kommer inte direkt från sundsvall, har 5mil dit. Har Dannero som hemmabana även om jag har betydligt mycket närmare till Bergsåker hehe.. Vilken tränare där har du jobbat åt då?
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Hur har du det med din "fuxa"??
Det är förstås inte jag som undrar egentligen, jag är bara Ejects bulvan!! :laugh: ;) :laugh:


För närvarande går jag runt och funderar på om hon har varit ute på egna äventyr. Det kan inte vara möjligt för en häst att vara så tjock som hon är utan att ha haft sällskap. :confused:(Kan inte längre skylla på Eject i den frågan)
Men tyvärr så är den enda orsaken till magen att hon har levt pensionärsliv i ett år.:crazy:
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 403
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 539
Senast: MML
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 577
Ridning Först. En varning för risk för långt och kanske svamligt inlägg. Men nu undrar jag igen om det är dags att kasta in handduken, sälja...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 531
Senast: Sixten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp