Bukefalos 28 år!

Någon från Sundsvall??

Sv: Någon från Sundsvall??

-20 :eek::crazy:

jag pallar inte ens när det är under +10 här nere i 08:a land :eek::cry: nej 25+ minst, det gillar jag ;)

men jag är sugen ändå... fast jag vill ju ner till skåne med.. .. :angel:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Haha, du är heelt otrolig ;P Jag tror nog att du pallar kylan här, det finns varmakläder ;) Och några ... ((;
 
Sv: Någon från Sundsvall??

haha nej det är ju sant.. hur ska vi överleva om jag är död? :eek:;):D

får jag inget positivt besked här nere, du vet. så hör jag av mig till en i halmstad,
seeen du lilla fröken.. kanske det blir norrland, eller ah sundsvallstrakten.. jag är sugen ;)
 
Sv: Någon från Sundsvall??

haha nej det är ju sant.. hur ska vi överleva om jag är död? :eek:;):D

får jag inget positivt besked här nere, du vet. så hör jag av mig till en i halmstad,
seeen du lilla fröken.. kanske det blir norrland, eller ah sundsvallstrakten.. jag är sugen ;)

Haha herregud, ja det vore verkligen illa :eek:

Jadu, bara för de så kommer du få besked neröver åh bla bla bla .. jag lovar .. :devil::grin:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

haha ja men precis jag menar de :eek:


äh, va inte så negativ nu.. flytta ner hit vetja ;)
 
Sv: Någon från Sundsvall??

*KL* Nån från den här tråden som funderar på att starta på Oviken 22/7 ?? Eller möjligtvis vet nån kusk som ska dit?? Letar kusk till kusen våran som troligtvis kommer bli anmäld dit.

Iaf så är jag väl halvt Östersundare eller vad man ska kalla mej..men bor just nu nere i Gävle och har Gävle som hemma bana men trivs bäst på Bergsåker och Östersund.
Får sambon som han vill så blir de en flytt uppåt snart (igen).
 
Sv: Någon från Sundsvall??

*KL* Nån från den här tråden som funderar på att starta på Oviken 22/7 ?? Eller möjligtvis vet nån kusk som ska dit?? Letar kusk till kusen våran som troligtvis kommer bli anmäld dit.

Iaf så är jag väl halvt Östersundare eller vad man ska kalla mej..men bor just nu nere i Gävle och har Gävle som hemma bana men trivs bäst på Bergsåker och Östersund.
Får sambon som han vill så blir de en flytt uppåt snart (igen).

Och det låter som en riktigt bra idé Sassa, jag röstar för Sundsvall och Bergsåker jag ;):)
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Men jag ska flytta! ngn gång ngnstans..haha

Jag vill uppåt säger jag alltid, när jag menar Eskils och bort däröver, fast det blir ju åt sidan har Bjutts korrigerat hela tiden :devil: :D

Det är inge kul här, man ska ju bo mitt i Solvallasmeten :banana: eller ja åtminstone närmare :grin:

:p
 
Sv: Någon från Sundsvall??

haha ah men det är ju mitt över, inte uppåt :devil:

men ah du o jag kan ju dra en tripp till sundsvall o jobba lite ;):D

fast ah, solvalla is the shit ändå... (men kanske vi inte ska säga så högt i den här tråden :o )
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Haha jag är ju helt klart sugen på att flytta till S-vall och Bergsåker...du vet ju att min lilla dam trivs bäst på den banan utav nån konstig anledning ;) Men jag måste ju hitta jobb till sambon och mej först :(
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Bjuttan sviker sin lilla sundsvallare.. :(

bjuttan har fått nytt jobb.. jag håller mig kvar här på solvalla :love:

bjuttan is haapppppy.. :love:


även om hon ville upp.. :(
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 403
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 531
Senast: MML
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 570
Ridning Först. En varning för risk för långt och kanske svamligt inlägg. Men nu undrar jag igen om det är dags att kasta in handduken, sälja...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 529
Senast: Sixten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp