Bukefalos 28 år!

Någon från Sundsvall??

Sv: Någon från Sundsvall??

:love: Hoho, mina kompisar Acka och Ambra, var håller ni hus? Och du Miss Lion, var är du? Och hur har det gått med nya pållen?

Själv har jag inte varit hemma så mycket på sistone, utan farit och flängt i Europa. Väldigt kul, men man blir lite trött också av att aldrig vara hemma. Och imorgon bär det av igen (fast om två veckor är jag hemma igen och då är det slut på semestern :().

Pålle är behandlad i båda framkotorna sedan den senaste starten, vilket ju förklarar åtminstone en del av den bedrövliga insatsen, men nu ska det snart vara startklart igen, kanske t.o.m. nästa vecka! Isåfall får ni gunga, hålla tummarna osv. :D

Kram så länge! :bump:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

:love: Hoho, mina kompisar Acka och Ambra, var håller ni hus? Och du Miss Lion, var är du? Och hur har det gått med nya pållen?

Själv har jag inte varit hemma så mycket på sistone, utan farit och flängt i Europa. Väldigt kul, men man blir lite trött också av att aldrig vara hemma. Och imorgon bär det av igen (fast om två veckor är jag hemma igen och då är det slut på semestern :().

Pålle är behandlad i båda framkotorna sedan den senaste starten, vilket ju förklarar åtminstone en del av den bedrövliga insatsen, men nu ska det snart vara startklart igen, kanske t.o.m. nästa vecka! Isåfall får ni gunga, hålla tummarna osv. :D

Kram så länge! :bump:


Vad har du gjort ute i det stora vida Europa ?!
Självklart håller man tummarna för pållen !! Håll oss uppdaterade...

Med lilla skruttet går det bara bra... Sicken häst !! :p
Helt underbar att hålla på med och att köra. Lugn och fin...
Men hon kan förflytta sig !! Jisses... :D
 
Sv: Någon från Sundsvall??

:love: Hoho, mina kompisar Acka och Ambra, var håller ni hus? Och du Miss Lion, var är du? Och hur har det gått med nya pållen?

Själv har jag inte varit hemma så mycket på sistone, utan farit och flängt i Europa. Väldigt kul, men man blir lite trött också av att aldrig vara hemma. Och imorgon bär det av igen (fast om två veckor är jag hemma igen och då är det slut på semestern :().

Pålle är behandlad i båda framkotorna sedan den senaste starten, vilket ju förklarar åtminstone en del av den bedrövliga insatsen, men nu ska det snart vara startklart igen, kanske t.o.m. nästa vecka! Isåfall får ni gunga, hålla tummarna osv. :D

Kram så länge! :bump:

Men bäbisunge:love:

Har lite mkt att göra på mitt egna forum men tittar in i mellan åt!
Va kul att vara ute på resande fot!:banana:

Lycka till med kusen! Ska åka upp nån dag å fota:idea:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Vad har du gjort ute i det stora vida Europa ?!
Självklart håller man tummarna för pållen !! Håll oss uppdaterade...

Med lilla skruttet går det bara bra... Sicken häst !! :p
Helt underbar att hålla på med och att köra. Lugn och fin...
Men hon kan förflytta sig !! Jisses... :D

Vad kul att det verkar bra med pållan!! Kul med en flygmaskin:love:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Vad kul att det verkar bra med pållan!! Kul med en flygmaskin:love:

Ja, jag håller alla tummar och tår att hon får vara frisk och kry ! Är en helt underbar häst att hålla på med. Lite skvätten för ljud och snabba rörelser, men följer mig troget vart jag går...
:love:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Vad har du gjort ute i det stora vida Europa ?!
Självklart håller man tummarna för pållen !! Håll oss uppdaterade...

Med lilla skruttet går det bara bra... Sicken häst !! :p
Helt underbar att hålla på med och att köra. Lugn och fin...
Men hon kan förflytta sig !! Jisses... :D

Oj, vad kul! :bow: Håller tummarna för att det fortsätter på rätt väg!

Pålle har precis gjort succé på Bergsåker, utkörd pga oregerlighet. Suck. :(

I stora vida Europa har jag först varit en vecka i Toscana (vi var ett gäng på 22 pers som hyrde en villa på 600 kvm med pool, superfin trädgård med päronträd m.m. Hur bra som helst! :love:), sedan åkte jag till London några dagar med ett par tjejkompisar och det var också väldans trevligt, och därefter till föräldrarna (+storasyster med familj) i Östersund och sedan några dagar i Skåne med pojkvännen för att hälsa på hans familj. Puh, det är allt bra skönt att vara hemma igen...
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Men bäbisunge:love:

Har lite mkt att göra på mitt egna forum men tittar in i mellan åt!
Va kul att vara ute på resande fot!:banana:

Lycka till med kusen! Ska åka upp nån dag å fota:idea:

Heeeeeejjjjjj!!!!!!!! :D

Gick som sagt inte så bra med kusen...:( Men du får gärna fota i alla fall, han är ju åtminstone snygg att se på! (Man får vara glad för det lilla! :banana:)
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Har alla emigrerat från V-norrland ?!
Så tyst och tomt här...
 
Sv: Någon från Sundsvall??

ne inte från sundsvall men är från ö-vik.. skall ner o jobba på Open trott idag =)
 
Sv: Någon från Sundsvall??

ne inte från sundsvall men är från ö-vik.. skall ner o jobba på Open trott idag =)

Ahh...då bor vi ju "näst-gårds"... (Slå)
Vad jobbade du med igår, på B-åker ?
Kan hända vi startar på Solänget i oktober, om allt faller väl ut...
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Såg att tråden snart är ett år gammal, men jag presenterar mig iaf:


Sandra heter jag och hör även jag hemma på bergsåkers travbana!!

Har ingen egen häst just nu, men är dock medryttare på ett underbart sto! :love:

Vill bara visa att det finns fler från Sundsvall här... :grin:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Hälsar Välkommen till Sundsvallstråden samt

Passar på att putta tråden lite så att den inte "försvinner" totalt.

:bump::banana::banana::bump:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

*Ruskar om lite igen...*

Verkligen tyst o tomt...
Här har man hunnit kvala och grejat och ev är det en pålla till på väg in. :banana:

*Har man inte nog att göra så skaffar man sig mer...* :D
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Japp, så har man då blivit med en till... Weeii ! :)
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Japp, så har man då blivit med en till... Weeii ! :)


Nu har jag påbörjat mitt återtåg till Buke i denna tråd.
(Återtåg?? Jag måste ta mig själv på för stort allvar....) :crazy:

Så därför kära Miss Lion, tror du verkligen att det räcker med att säga att "man blivit med en till"? ;)
Man måste specifikt tala om vad man har blivit med och gärna bifoga foton på objektet!! ;)
Sitter här nyfiket och väntar.... :laugh:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Hälsar Välkommen till Sundsvallstråden samt

Passar på att putta tråden lite så att den inte "försvinner" totalt.

:bump::banana::banana::bump:

Hur har du det med din "fuxa"??
Det är förstås inte jag som undrar egentligen, jag är bara Ejects bulvan!! :laugh: ;) :laugh:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Nu har jag påbörjat mitt återtåg till Buke i denna tråd.
(Återtåg?? Jag måste ta mig själv på för stort allvar....) :crazy:

Så därför kära Miss Lion, tror du verkligen att det räcker med att säga att "man blivit med en till"? ;)
Man måste specifikt tala om vad man har blivit med och gärna bifoga foton på objektet!! ;)
Sitter här nyfiket och väntar.... :laugh:

Välkommen tebax !!:)

Det nya "objektet" heter On Tee, sto 4 år.
Har aldrig träffat hästen, men sett henne i ATG´s lopparkiv. Ser ok ut !
Har inte hämtat henne än, finns i S-vall. Väntar nu på att listorna från Hagmyren ska bli klara för att få se om hon kommer med i lopp där eller ej. Kommer hon inte med så kan det nog bli hämtning idag eller i morgon... Annars nästa vecka.
Spännande !! :bump:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Tackar så mycket! :D

Vi får försöka hålla igång den här tråden nu!! :bump:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 529
Senast: MML
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 570
Ridning Först. En varning för risk för långt och kanske svamligt inlägg. Men nu undrar jag igen om det är dags att kasta in handduken, sälja...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 526
Senast: Sixten
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 090
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp