Bukefalos 28 år!

Något är konstigt i "trådsorteringen"

Snuffsan

Trådstartare
Plötsligt är trådar jag läst markerade som olästa.

Trådar där det kommit nya inlägg i där jag klickar på pilen vid rubriken så hamnar jag i trådens första inlägg.

Trådar med flera sidor hamnar jag på sid 1 även om jag vill in på sida två/tre vid rubriken. När jag är inne på sid 1 kan jag klicka vidare till sid 2.
 
Sv: Något är konstigt i "trådsorteringen"

Tillägg: Nu är alla trådar markerade som olästa??
 
Sv: Något är konstigt i "trådsorteringen"

Det blir samma sak för mig, men han kanske håller på med nåt.... har fått börja från början på alla trådar, men förmodligen har det med uppdateringen att göra.
 
Sv: Något är konstigt i "trådsorteringen"

Men vore det inte trevligt om G talade om sådant för oss användare??
 
Sv: Något är konstigt i "trådsorteringen"

Detta hände för mig oxå, antog att han uppdtaterar hemsidan eftersom att den ser lite anorlunda ut :)
 
Sv: Något är konstigt i "trådsorteringen"

Jag tycker att det är lite bekymmersamt att jag inte kommer tillbaka till forumet jag läser i med hjälp av den lilla menyn som normalt sett finns nere till höger. :(
 
Sv: Något är konstigt i "trådsorteringen"

Snuffsan skrev:
Trådar med flera sidor hamnar jag på sid 1 även om jag vill in på sida två/tre vid rubriken. När jag är inne på sid 1 kan jag klicka vidare till sid 2.

Det funkar för mig att klicka på sidan två direkt.
 
Sv: Något är konstigt i "trådsorteringen"

Massor med samma inlägg...:o :eek:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Något är konstigt i "trådsorteringen"

Massor med samma inlägg...:o :eek:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Något är konstigt i "trådsorteringen"

Massor med samma inlägg...:o :eek:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Något är konstigt i "trådsorteringen"

Något är helt klart galet med buke idag :D Massa trådar/inlägg som skickats flera gånger bl a :angel:
 
Sv: Något är konstigt i "trådsorteringen"

Filippan skrev:
Något är helt klart galet med buke idag :D Massa trådar/inlägg som skickats flera gånger bl a :angel:

Jag kom bara till "sidan kan inte visas" så jag backade och skickade igen ett par ggr...:p
 
Sv: Något är konstigt i "trådsorteringen"

Olinda skrev:
Massor med samma inlägg...:o :eek:

Har sett detta fenom ungefär en 300 ggr idag. det beror nog oxå på upptateringarna :banana:
 
Sv: Något är konstigt i "trådsorteringen"

I och med det nya uppdaterade forumet har det komit ett nytt sätt att hålla reda på vilka trådar man läst och inte. Detta innebär att de gamla informationen om vad man läst och inte läst inte finns kvar.

Alltså verkar allt vara oläst.
Det nya systemet är dock mitt tycke mycket bättre utformat än det gamla.
I det gamla markerades alla trådar i forumet som lästa efter att man varit inaktiv på forumet i 30 minuter.

Numera markeras endast trådar som man varit inne i som lästa.
Risken att man missar trådar eller inlägg i trådar är betydligt mindre.
Jag har väntat på denna funktion länge.

Om ni råkar ut för konstiga problem med det nya forumet, prova då gärna med att rensa cache och cookies i er webbläsare.
 
Sv: Något är konstigt i "trådsorteringen"

För mig har allt funkat lyssande hittils.

Gillar det nya systemet känns smidigare, förut när man loggade in ibland så syndes det inte några trådar alls på kontrolpanelen hände någon gång i veckan när man var stressad :D

Tycker du/ni har gjort en kannon jobb allting har funnkat bra trots uppdateringarna :bow:
 
Sv: Något är konstigt i "trådsorteringen"

Gunnar skrev:
I det gamla markerades alla trådar i forumet som lästa efter att man varit inaktiv på forumet i 30 minuter.

Numera markeras endast trådar som man varit inne i som lästa.
Risken att man missar trådar eller inlägg i trådar är betydligt mindre.
Jag har väntat på denna funktion länge.
:bow: Den har jag oxå väntat på! :D Tack för den! :bow: Så irriterande var det att trådarna markerades som lästa, medan man lagat mat :angel:

Men en sak funderade jag på här.... varför dubbla smiley-rutor? Både i ovankant som rullningslist och här till höger i rutan?
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
543
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 723
Senast: sjoberga
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 832
Senast: cirkus
·
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 505
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp