Bukefalos 28 år!

några singel karlar här?

Sv: några singel karlar här?

knapplån: Bättre att dom är häst-ointresserade från början så man kan få uppfostra och utbilda dom själv:devil:
 
Sv: några singel karlar här?

det här med grundarbete har jag givit upp ska det vara något så ska det vara färdigutbildad :angel:
 
Sv: några singel karlar här?

Går det att köpa hästintresserade ungar på Blocket :angel:
Du kan få låna vår dotter:love: en fördel nu är att hon har vuxit till sig är längre , starkare, bättre i ridning än sin "gammla" mamma. :rofl:
 
Sv: några singel karlar här?

Det finns mycket karlar inom travsporten. Ganska mysigt att sitta under en filt bakom en hästrumpa tillsammans med sin älskling. Rekommenderas!
 
Sv: några singel karlar här?

neeee, du hittade inte.. jag avslöjade mig själv. haha. Dessutom är jag svår att tämja, så det blir många lönlösa lassokast. :rofl: :rofl:

ha ha vem vill ha en tam karl.:angel: Det har man väll hundar till?:smirk:
 
Sv: några singel karlar här?

Jag hade varit gift med min cowboy i 7 år då jag tyckte att det var dags att hitta (ännu) ett kul intresse ihop. Jag hade ridit länge så jag sa: Ge mig ett halvår, dvs en termin inom westernridningen, gillar du det så köper vi häst, om inte skall jag aldrig mer fråga om ridning kunde vara intressant. Sagt och gjort, terminen gick och han slet med lättridning och att sitta i galoppen...mm. mm. Så en dag köpte jag en häst, han var väl halvt med på det...:smirk: Och denna häst var bra på kossor....say no more...han tog över hästen och nuförtiden är det han som åker på clinics, tränar på kossor och ibland en och annan ridklass för att bli bättre på att rida/ha något att träna inför....och vi har 4 hästar! Han är inte tam....nej! om någon undrade...;)
 
Sv: några singel karlar här?

Att lägga ut bete...ja, kanske ställa sig i ett torn och ropa på hjälp, med lång klänning då förstås...och se ut som damerna i Ivenhoe, om man ska ha tag på en riddare då (vilket inte är helt fel)...annars kanske det att ställa upp i roping av alla slag vore något....Jobbigt med lassot kanske...???
Sätt upp en skylt utanför tältet på Chappen.:idea:..kanske är lite väl desperat i och för sig...:D

:rofl::rofl::rofl:
 
Sv: några singel karlar här?

Haha..........sätta ut skylt på chappen :bow:
Den var bra...det ger nog garanterat napp i alla fall...tror jag:D
 
Sv: några singel karlar här?

undrar vad det ska stå på den skylten för att ge napp:smirk::
:idea:iochförsig sommarens campingversion av nätdeting i brist på internet:angel: kan ju ge resultat:p
 
Sv: några singel karlar här?

jo men de låter ju bra..:idea: ska ju ner till chappen..:banana::D men vad ska jag skriva då??:confused::angel:


:bow::bow::bow:
 
Sv: några singel karlar här?

vad sägs om....

"Går du i giftas tankar....se hit...."
"Här finns det gratis vofflor till singel män"
"Jag är singel, men vill ändra på det....Kom in!"
"Du singelman som vill börja med lasso kastning-anmäl här"
"Singeltjej vill lära sig kasta lasso....lärare (singel) sökes"

Annars kan man ju sätta på sig ungmö-klänningen och sitta och se ljuv ut utanför tältet, (och kanske ropa hjälp med jämna mellanrum,) och hoppas att nån trevlig hjälpsam cowboy är i närheten (singel)och vill rädda en...

Att skriva "saloon for lonely men" på skylten med pil som pekar in i tältet kanske kan ge resultat också...
 
Sv: några singel karlar här?

hahaha... jag tror ja döööör... dom va bra!! :D:rofl::rofl:

Ni som ska dit, leta efter min skylt då!!:D ser ni den då vet ni vem det är...:banana::banana:
 
Sv: några singel karlar här?

Kom på att män som ridit hårt bland kossor och kastat lasso länge under dagen i dammet, kan ju behöva badas!!!! och masseras!!!

Alltså, spika ihop en trätunna och ta med den och erbjud bad med frivillig skrubbning för singel män...givetvis iklädd vacker klänning och strumpeband....Allt inne i det berömda tältet. Det tror jag är ett vinnande koncept.....:idea:

Skall bli spännande att se era skyltar!:rofl::rofl::rofl:
 
Sv: några singel karlar här?

Jag vet iallafall hur man kan få ett helt gäng brudar att komma springande. Det är bara att klampa in på nån äldrevårdsinrättning och börja skrika "aaaaajjjjjjj,,,,,,,,,,hjäääääälp,,,,,,,,,,,aaaaajjjjj" så kommer det ett helt harem snygga brudar från alla håll.:angel::D
 
Sv: några singel karlar här?

Det finns mycket karlar inom travsporten. Ganska mysigt att sitta under en filt bakom en hästrumpa tillsammans med sin älskling. Rekommenderas!
Brukar göra detta med min lilla gubbe, men han brukar bara klaga över hur ont i baken han har och hur kaffesugen han är....fast han brukar bli lite gladare om "proffset" (jag) låter honom hålla i tömmarna...han känner sig nog lite som grabbarna på V75 då:):)
 
Sv: några singel karlar här?

Måste bara höra hur det gick med skyltar och badbaljor på chappen?? :) Antagligen blev detta med bad en miss med tanke på vädret...
Fanns det några smarriga cowboys? :love: eller var det mest slokhattar???:D Jag för min del såg ju givetvis inget eftersom jag hade min cowboy med mig.:angel:

Om det inte blev napp på RHC kan man ju prova tekniken på Hjo i stället....:)
 
Sv: några singel karlar här?

Hihi....jag är också nyfiken hur det gick med jakten på singel cowboys och skyltar :rofl:
 

Liknande trådar

Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
522
Senast: MiaMia
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
896
Senast: manda
·
Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 287
Senast: Tiffany
·
Småbarn Försöker få dottern i säng vilket är fullt krig varenda förbannade dag. Jag blir tokig! Det ska skrikas, slåss, sparkas, härjas och...
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp