Bukefalos 28 år!

några singel karlar här?

Sv: några singel karlar här?

Jag har en sån :bump: men han är 61-år :p

Jag hade en sån.. Men då samma grejj han va typ 50 o jag va 18-19:D ..

Önskar oxå att man hade en hästkarl.. Men fick nöjja mej med en som gillar hästkrafter "Chevrolet 67".. Rätt häftigt det oxå:p ..

Men är man kär så är man..
 
Sv: några singel karlar här?

Vet inte om det är mig det är fel på eller så....har bara lyckats fånga män som inte varit intresserade av hästar det minsta lilla:( . Dock, nuvarande är känslomässigt intresserad, har lovat börja rida seriöst om jag skaffar honom en shire (...som om det nu skulle bli av...:eek: )...men, han bygger stall, bär hö och vattenhinkar så jag ska inte klaga. Dock, får åka på träningar och tävlingar "by my self"...:cool:
 
Sv: några singel karlar här?

letar för fullt efter dessa hästkarlar...

någon som vet vart de gömmer sig??:confused:

:bow: :bump: :bow: :bump: :bow:
Det verkar finnas gott om män på och bredvid kosse, reining banorna men vet inte hur många som är lediga men några måste det väll finnas:bow:
Själv är jag lyckligt gifft med en icke ridande man men han tycker det är jättehäfftigt att vara med på träningar och tävlingar, hjälper gjärna till med att fixa o grejja men rida neeej säger han , och skyller alltid på ryggskott (hur tusan fixar man att alltid med jobbet om man går m ständig ryggskott????) Men men får han en färdigbokad helg på ex Okna Ranch vid nästa födelsedag där han fyller JÄMNA år kanske man kan omvända honom:devil:
 
Sv: några singel karlar här?

Jag hade en sån.. Men då samma grejj han va typ 50 o jag va 18-19:D ..

Önskar oxå att man hade en hästkarl.. Men fick nöjja mej med en som gillar hästkrafter "Chevrolet 67".. Rätt häftigt det oxå:p ..

Men är man kär så är man..

Fast min häst tappade :eek: "min 61-åriga medryttare" i hagen, så han har brutit armen

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

:p Men han har lovat att bjussa på tårta!

Men sköld och lasso verkar vara melodin om man ska fånga en hästkarl i den här tråden iallfall :rofl: Jag har varit ihop med min man i tio :eek: år och han är fortfarande inte riktigt tam :D Men det är så jag vill ha dom :bump: :love:
 
Sv: några singel karlar här?

Jag hade min manlige gubb medryttare tills min häst fick avsluta sitt liv.

O det här med tama karlar har aldrig varit min grejj.. Har inte varit med min kille i 10 år.. Men ca 7 iaf.. O då är jag bara 23 om några dagar..
Han är omöjlig att att tämja:D .. O han är underbar precis så besvärlig som han är.. Skulle inte vilja ha honom annorlunda. Möjligtvis hästintresserad då om jag skulle ändra något..:angel:
 
Sv: några singel karlar här?

frågan är om våra karlar vore hästintresserade, hur skulle vi göra då? jag har 2 barn en man som ställer upp och gör hagar byggt stall etc allt i arbetsväg, men VÄGRAR att ens prova rida(troligen rädd, men vågar inte erkänna, skulle ju inte vara manligt!;) ) Vad skulle jag göra om han började rida??? då skulle ju ingen vara hemma med barnen när jag flängde land å rike runt på träningar å tävlingar och shower! nej tack! han får gärna låta bli! han kommer aldrig följa med mig på tävling, men har jag problem hemma med hästen så hjälper han till å lasta etc. när det var premiär på hemma plan då kom han faktiskt å kolla! det gjorde mig sååå glad! jagg vill ha min otämjda karl som han är annars vore det ju inte han!:bow: :banana:
 
Sv: några singel karlar här?

frågan är om våra karlar vore hästintresserade, hur skulle vi göra då? :
´

Jag tänker tvärtom- hur skulle man göra om man hade en karl som INTE red. Skulle aldrig hinna umgås ju! :o Bättre att hela familjen har intresset tillsammans och var sin häst- även barnen :p
 
Sv: några singel karlar här?

´

Jag tänker tvärtom- hur skulle man göra om man hade en karl som INTE red. Skulle aldrig hinna umgås ju! :o Bättre att hela familjen har intresset tillsammans och var sin häst- även barnen :p

Håller helt och hållet med dig :bow: :D
 
Sv: några singel karlar här?

Jag närde en väldig förhoppning om att mina barn skulle bli häst fantaster som sin mamma men icke då, nu har de varsin häst som de inte bryr sig om alls, annat än att klappa på. Kan säga att vi har värdens bästa fodervärdar till barnhästarna.:angel:
Barn har en egen vilja som tyvärr är omöjlig att styra, det är lättare med gubben å då är han fortfarande svår tränad.:love: :D
 
Sv: några singel karlar här?

Jag vet inte, vill ju inte ha mer besvär så att säga. :rofl:
Kanske man kan byta någonstans:idea: det brukar ju finnas sånnadär bytar dagar.
Häst intresserad förälder byter 3 hästointresserade barn med häst ointresserade föräldrar mot deras häst intresserade barn. Eller nått sånt.:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: några singel karlar här?

´

Jag tänker tvärtom- hur skulle man göra om man hade en karl som INTE red. Skulle aldrig hinna umgås ju! :o Bättre att hela familjen har intresset tillsammans och var sin häst- även barnen :p

Önskar det vore möjligt här... maken är fullständigt ointresserad och jag vägrar köpa/hyra/låna en shire bara för att han ska börja rida...:eek:
 
Sv: några singel karlar här?

frågan är om våra karlar vore hästintresserade, hur skulle vi göra då? jag har 2 barn en man som ställer upp och gör hagar byggt stall etc allt i arbetsväg, men VÄGRAR att ens prova rida(troligen rädd, men vågar inte erkänna, skulle ju inte vara manligt!;) ) Vad skulle jag göra om han började rida??? då skulle ju ingen vara hemma med barnen när jag flängde land å rike runt på träningar å tävlingar och shower! nej tack! han får gärna låta bli! han kommer aldrig följa med mig på tävling, men har jag problem hemma med hästen så hjälper han till å lasta etc. när det var premiär på hemma plan då kom han faktiskt å kolla! det gjorde mig sååå glad! jagg vill ha min otämjda karl som han är annars vore det ju inte han!:bow: :banana:

Hjälper min karl till i stallet så är det högst motvilligt.. Han tycker jag ska sluta med hästar helt:eek: .. Så lite intresse från hans sida skulle inte skada.. Men det är klart jag tycker om honom ändå. Han är ju min:love:
 
Sv: några singel karlar här?

Hjälper min karl till i stallet så är det högst motvilligt.. Han tycker jag ska sluta med hästar helt:eek: .. Så lite intresse från hans sida skulle inte skada.. Men det är klart jag tycker om honom ändå. Han är ju min:love:


Min mockar, stängslar, plockar av skor, filmar mina träningar, fodrar mm.
Han kan tänka sig börja köra, men att rida, går absolut inte.

Han hade aldrig klappat en häst när han träffade mig & var livrädd för dem. Nu är det han som drar dem i öronen när dom ställer till det. Och han tycker det är kul m hästarna, dock är det mycket gnäll över att dom är dyra i drift :crazy:
 

Liknande trådar

Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
522
Senast: MiaMia
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
896
Senast: manda
·
Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 287
Senast: Tiffany
·
Småbarn Försöker få dottern i säng vilket är fullt krig varenda förbannade dag. Jag blir tokig! Det ska skrikas, slåss, sparkas, härjas och...
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp