Bukefalos 28 år!

några singel karlar här?

Sv: några singel karlar här?

*knapplån*


Hittar man inte några singelhästkillar så är mitt tips att ta o leta reda på en bilmeksingelkille istället, då blir bilen i väldigt bra skick! ;)
Jag högg mig en mackägare med mekarkunnighet. Däckbyten sker per automatik här hemma liksom reparationer av bilarna. Inte att förringa är han dessutom en hejare på att renovera hästsläp, husvagnar etc.:D
 
Sv: några singel karlar här?

Ack nej:(
I 8år har jag letat o letat...efter en gård som även passar till övriga familjen....läs mannen, för barnen har snart hunnit flytta;)
 
Sv: några singel karlar här?

Starkt jobbat! ;) Låter som en bra karl att ha hemma :D
 
Sv: några singel karlar här?

Jupp...han hade singlat runt för länge så jag högg honom:rofl: Inte ett dugg intresserad av häst men en hejare på att slita i stallet med allsköns sysslor...för att inte tala om själva stallbyggandet, corallen, hästtransportservicen, höbärgning...och inte minst, han har CE kort så han kan köra TUNGT!!!:D
 
Sv: några singel karlar här?

Ohohohohoho.. Carefull what u wish for! >.<
Men mamsen gör väl d för en öl och en linedance ;)

För två öl, jag får så attans ont i knäna av att dansa så Pytte gör sig påmind:crazy:. 2 öl o en alvedon så kanske dansenfunkar.:smirk:
 
Sv: några singel karlar här?

För två öl, jag får så attans ont i knäna av att dansa så Pytte gör sig påmind:crazy:. 2 öl o en alvedon så kanske dansenfunkar.:smirk:

:rofl: Det var billigt o bra....jag är helt orädd;)
Men du kan ju sitta på en stol o lära mig Linedance oxå...så lägger jag till nån öl:idea:
 
Sv: några singel karlar här?

Jupp...han hade singlat runt för länge så jag högg honom:rofl: Inte ett dugg intresserad av häst men en hejare på att slita i stallet med allsköns sysslor...för att inte tala om själva stallbyggandet, corallen, hästtransportservicen, höbärgning...och inte minst, han har CE kort så han kan köra TUNGT!!!:D

va vad det jag sa: En träl som är tvåa efter en gammal vallack ! :rofl: Får han delta i aveln eller är han bara arbetskraft?? ;)
 
Sv: några singel karlar här?

Jag högg mig en mackägare med mekarkunnighet. Däckbyten sker per automatik här hemma liksom reparationer av bilarna. Inte att förringa är han dessutom en hejare på att renovera hästsläp, husvagnar etc.:D
Om jag tolkar er kvinor rätt: En karl = billig arbetskraft ! :rofl:
 
Sv: några singel karlar här?

:eek:...Du är hopplös!!! ...tror du jag sitter och tittar på, eller???:cool:

Det är la klart att vi gör, det fattar väl alla? ;)

Bill, det kan inte vara så att vi hästerikvinns helt enkelt behöver machomen för att inte känna oss som karlen i förhållandet? ;) *pratar av mångårig erfarenhet av ickefysiskt arbetande karlar*
nje, ge ma en Rediger man så d blir nåe ordenin pau sauker å taing! ;)
 
Sv: några singel karlar här?

:eek:...Du är hopplös!!! ...tror du jag sitter och tittar på, eller???:cool:
ja, det tror jag. Först ska väl karlstackaren jobba häcken av sej o när han är trött o äntligen ska få vila ja då ska det nuppas både fram- och bakifrån o till råga på allt så ska han också betyga hur mycket han älskar henne. Ja se kvinnor , dom kan verkligen...... ;)
/ Bill, en enkel träl i uppförsbacke, dock ej prenumerant -här gäller lösnummer !
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: några singel karlar här?

Det är la klart att vi gör, det fattar väl alla? ;)

Bill, det kan inte vara så att vi hästerikvinns helt enkelt behöver machomen för att inte känna oss som karlen i förhållandet? ;) *pratar av mångårig erfarenhet av ickefysiskt arbetande karlar*
nje, ge ma en Rediger man så d blir nåe ordenin pau sauker å taing! ;)
ja, hur f*n skulle världen se ut utan karlar, hemska tanke! Snacka om världskrig! :devil:
 
Sv: några singel karlar här?

ja, hur f*n skulle världen se ut utan karlar, hemska tanke! Snacka om världskrig! :devil:

njadu, världskrig och världskrig.. det donar ni män så bra ändå ;)
fast det hade nog inte funnits så mycket folk vkar - bara tänk på alla lönnmord! Huvva... ;)
 
Sv: några singel karlar här?

det kan inte vara så att vi hästerikvinns helt enkelt behöver machomen för att inte känna oss som karlen i förhållandet? ;)

Jo det håller jag verkligen med om! Jag har hittills inte hittat en karl som kan ge mig en utmaning vad det gäller karlaskapet men det ser jag fram emot o finna en :) Då kommer jag nog falla pladask ordentligt ;)
 
Sv: några singel karlar här?

Jo det håller jag verkligen med om! Jag har hittills inte hittat en karl som kan ge mig en utmaning vad det gäller karlaskapet men det ser jag fram emot o finna en :) Då kommer jag nog falla pladask ordentligt ;)

oh.. jag kan lova att den dagen han traskar in så faller man som en fura med betongboja.. Stenhårt, totalt, fatalt och slutgiltigt. :bump: Å F*N va det är skönt! :D:D:D
 
Sv: några singel karlar här?

Jag längtar!!!!! :love:

(Träffar ju hittills typ bara veka saker som jag kan linda runt vilket finger jag vill... :mad: Man tröttnar rätt snabbt på dom... :( )
 
Sv: några singel karlar här?

Jag längtar!!!!! :love:

(Träffar ju hittills typ bara veka saker som jag kan linda runt vilket finger jag vill... :mad: Man tröttnar rätt snabbt på dom... :( )

Så du har med haft såna däringa "machomän" som inte duger något till huh? Toppen på isberget var väl när f.d. sambon började gråta för att jag skällde på honom för att lägenheten var otroligt stökig. Han var då arbetslös och jag betalade allt med hjälp av CSN, försökte både träna hästen samt plugga dubbel heltid.. han satt hemma 23 h/dygn och lyfte inte ett finger. Kände lite kallt att då faen fick det vara nog.

Nje, lite attityd, go och en stoooooor skopa jävlaranamma.. SÅNT faller jag för. :D:D (å han finns faktiskt.. jag har hittat honom.... :angel:)
 

Liknande trådar

Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
522
Senast: MiaMia
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
896
Senast: manda
·
Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 287
Senast: Tiffany
·
Småbarn Försöker få dottern i säng vilket är fullt krig varenda förbannade dag. Jag blir tokig! Det ska skrikas, slåss, sparkas, härjas och...
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp