Namntråd föl 2015

Stoet heter Kiss Me Kate. Hingsten heter Helsinki.
Namnet "måste" börja på K efter modern.

Någon som har något förslag?!
Det är stoets sista avkomma dessutom :)
 
Stoet heter Kiss Me Kate. Hingsten heter Helsinki.
Namnet "måste" börja på K efter modern.

Någon som har något förslag?!
Det är stoets sista avkomma dessutom :)

Jag gillar ju teman, och Kiss me, Kate var en Broadwaymusikal, så här kommer fler uppsättningar som gått på Broadway:

Kean
Kelly
Kid Boots
Kismet
Knickerbocker Holiday
Kwamina

Eller någon finsk stad på K?

Kaarina
Kalajoki
Kannus
Karkkila
Kerava
Kitee
Kokemäki
Kotka
Kurikka
 
Kul!
Någon som har förslag till min?
Mamma: Olivia
Pappa: Uncanto di Villagana

Något italienskt kanske? Gärna något som spelar på båda föräldrarnas namn.

Alla ni fiffiga, kom igen nu! :p Det behöööver ju inte vara något italienskt även om det vore kul.:)
 
Alla ni fiffiga, kom igen nu! :p Det behöööver ju inte vara något italienskt även om det vore kul.:)

Enligt Google translate så betyder "un canto" "en sång" på italienskt (eller "ett hørn" på galisiskt)...

Det finnst ju en musical som heter "Olivia" - kanske vore roligt att hitta et namn från en sång i denna musikal? :)
 
Enligt Google translate så betyder "un canto" "en sång" på italienskt (eller "ett hørn" på galisiskt)...

Det finnst ju en musical som heter "Olivia" - kanske vore roligt att hitta et namn från en sång i denna musikal? :)
Just en en sång har jag varit inne på. Cantare till ex tror jag betyder sångare och Cantera sjunga.
Jag visste inte att det fanns en musikal som hette Olivia, tack! :)
 

Liknande trådar

Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
730
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 922
Senast: Freazer
·
Avel Här blir det inga föl i år, så får njuta av alla era fölbilder och se fram mot nästa år :) Tänker att det finns fler som jag, som...
12 13 14
Svar
275
· Visningar
33 057
Senast: MayGrace
·
Hästvård Tjena! I lördags tog jag och hovis beslut att vi ska ta av skorna fram på min häst. Han är barfota bak sedan föl och har starka, bra...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
9 523
Senast: Morces
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp