Nickar du ihop ibland? [WAS other...]

Jag blandar alltid ihop @Gimlan och @Gnist! Bilderna är ju inte ens lika, men det är gult och namnen är någorlunda lika. @Björk och @Myrten blandade jag ihop förut innan Myrten bytte profilbild. Ingen aning om varför dock :confused:

En lång tid trodde jag att @Apollo 13 hade en bild på Homer Simpson som avatar :D
 
Ja! Men alla Tomas. Jag fick en chock då den ena skrev nåt som jag aldrig hade kunnat tro. Tills jag fattade att det var fel person.
Ja det råder en mystiskt tomas-epidemi här. Måste ju vara så att över hälften av de manliga användarna har döpt sig till tomas_någonting. :D
 
@whwycd och @Wysiwyg För enkelhetens skull betraktar jag dem som samma nick. :cautious:

:eek::eek::eek: Menar du att det inte är det?!?! :arghh::rofl: Jag vet att jag sett folk skriva att de aldrig vet hur man skriver @whwycd och jag har alltid undrat hur det kan vara så svårt, det är ju @Wysiwyg, precis som förkortningen! :rofl:

Vaaa? Är de inte det? Jag visste inte ens att det fanns två! :o

Haha! :D Kommer dock ihåg att jag bytte nick precis innan @whwycd så jag var först med konstiga w-kombinationer! :D ;)

(Och ja, när jag såg den här tråden tänkte jag att folk blandar ihop oss, satt bara och väntade på taggning :angel: )
 
Haha!! :D :rofl::rofl:
Jag undrade just (av okänd anledning) om mitt nick skulle dyka upp i tråden, även om jag inte förstod varför - men nu är det ju glasklart! (*vinkar till @Wysiwyg* Vars nick är lite lättare att uttala? "Vysivyg, rakt av, och inte originalet på engelska :D)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 872
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 896
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 104
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 484
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp