Nickar du ihop ibland? [WAS other...]

Det måste vara att du tycker att vi skriver likadant? :nailbiting: O_o :rofl: För liknande avatarer tror jag aldrig vi har haft, och namnen är ju rätt olika. Det ena enkelt och lättstavat, det andra... piffeniffpuffel?

Jag vet inte, jag har funderat en hel del på det. Jag tycker ju egentligen inte att ni skriver likadant - då skulle jag ju inte ens märka att jag inte kan skilja er åt! Det har blivit något slags kortslutning i min hjärna när det gäller er två, helt enkelt... :confused::(
(En kortslutning bland många... :angel:)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 251
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 941
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 151
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 630
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp