Noskvalster...

A

Anna_Nyberg

En kompis till mig var hem och hälsade på häromdagen med sin hund. Jag har, som en kanske vet en liten kanin, Harry, som är min sambo... förtillfället bor han hemma hos mina föräldrar och kommer att flytta hem till mig nästa helg. Saken är den att min kompis hund visade sig ha noskvalster!!! Och jag är fundersam om detta kan smitta till kaniner??? :confused:

Jag kommer visserligen att STORstäda min lägenhet innan Harry kommer hem MEN bör jag vara ängslig??

//Anna
 
min hund hadde noskvalster,jag tog den till veterinär och frågade om den kunde smitta mina katter,det kunde den inte,
derför tror jagi nte den smittar din kanin.
men ring å hör med veterinär för säkerhets skyld.
får din kanin noskvalster är deti nte så farligt endå,och det är lätt att behandla bort igjen.
 

Liknande trådar

Anläggning Jag funderar på inackordering och behöver hjälp att bolla lite.. Förutsättningar: Tre egna hästar (två shetlandsponnys, en stor) på...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 607
Senast: Blyger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 142
Senast: Whoever
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 913
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 265
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp