Bukefalos 28 år!

Nu går det segt igen

Sv: Nu går det segt igen

"knappnappning"

Nu är det dags igen. (21,00). Men jag hinner städa lite under tiden :smirk:
 
Sv: Nu går det segt igen

söndag kväll, 19.09. Tar flera minuter att öppna trådar........ ännu fler minuter att svara på dem.
 
Sv: Nu går det segt igen

Jag har fixat lite med servern nu, tycker själv det verkar gå fortare nu. Men vi får se hur det fungerar vid hög belastning, eller om mina fixar ställer till med nya/andra problem.
 
Sv: Nu går det segt igen

Hos mig går det snabbt men för någon timma sedan segade det
Jag har inte märkt något av segheten på ett par dagar iaf :bow:
 
Sv: Nu går det segt igen

Det segar fläckvis nu med. Skickat 1 inlägg och 1 PM. Inlägget frös medan PM:et gick fram. Efter ett par minuter funkade även inlägget.

LIA
 
Sv: Nu går det segt igen

Fixade lite andra saker som säkert ställde till det lite för en stund sedan, tog dessutom bort den första fixen så nu vet jag inte om det går fortare.
Lägger troligen tillbaka den fixen plus optimerar lite till under morgondagen. Är för trött nu :) för stor risk att något blir väldigt fel då.
 
Sv: Nu går det segt igen

När man börjar använda miniräknaren i stället för musen och svär över att muspekaren inte rör sig då är man definitivt för trött. Har hänt den bäste,,,,,,,,,,,,,,, :crazy: :angel: :D
 
Sv: Nu går det segt igen

Tycker allt går snabbare än vanligt, även runt 22 - tiden igår då det brukar vara vanliga belastningsproblem.
 
Sv: Nu går det segt igen

Jag har på sista tiden upplevt generell seghet när jag sitter hemma. Jag har fått intrycket att det för mig är själva uppkopplingen som är seg, inte sidan jag vill gå till i sig för det spelar ingen roll vilken sida jag går till. Trots att inforutan säger att jag har 42,x kbps så tar det mycket längre tid än när jag hade långsammare modem och bara fick ca 26 kbps, så jag tror det är telias server som strular. Jag har också haft problem med att kunna ladda upp filer till hemsidan som också ligger på en teliaserver.
 
Sv: Nu går det segt igen

Nu har jag lagt tillbaka den första fixen igen, förhoppningsvis skall det fungera bra och gå fortare.
 
Sv: Nu går det segt igen

Jag tycker det har varit bra de senaste dagarna! Vet inte med mej att det segat en endaste gång som det gjort tidigare! :) :bow:
 
Sv: Nu går det segt igen

Lånar knapp'

Har segat till och från länge nu för mig (bredband) dock ej bara här utan även på andra sidor. Fast buke är det som segar mest tyvärr. Har inga klockslag när det är som värst. Men helt klart så är det kvällstid om man tänker efter.
 
Sv: Nu går det segt igen

Jag vet att det segat tidigare, men det jag undrar nu är om det forfarande segar, efter att jag gjort en del förändringar som borde och som jag tycker har snabbat upp sidorna.
 
Sv: Nu går det segt igen

Går jättebra tycker jag! inget klister alls.

:bow:
 
Sv: Nu går det segt igen

Hos mig funkar det också bra, även muspekaren går dit jag vill sen jag la undan miniräknaren,,,,,,,,,,, :o :angel:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 384
Senast: geting
·
Kropp & Själ Är det någon här som själv har, eller känner någon som har, Ehlers-Danlos syndrom? Jag har flera gånger skrivit inlägg här på Buke om...
Svar
12
· Visningar
2 112
Senast: TinyWiny
·
IT & mobiler Jag tänkte på tråden om billigast mobilabonnemang. Jag har mobilt internet via Tele2 nu och är så trött på att det är så gräsligt...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 518
Senast: Uttern
·
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
11 461
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp