Bukefalos 28 år!

Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Gunnar du kan ju alltid svara i tråden :smirk:


Vi på buke är inte alltid så fredliga som vi värkar, bli inte förvånad om någon sort av klu klux klan dyker upp hemma hos dej med röda luvor och k-pistar! :mad:
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

I så fall kommer min alldeles egna stora spysmiley och spyr ner dem.

Hade vi haft en spysmiley så hade jag mycket väl kunnat spy på den här tråden och alla i den som vill ha en spysmiley.

Eftersom jag anser det aningen ofint att spy på någon, annat än av misstag ;) anser jag inte att man skall spy på varandra i trådarna och därför behövs ingen spysmiley.
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

haha jo en spysmily behövs..

Håller inte med ditt försvarstal där.. ;)
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Men den är för speciellt tillfällen Gunnar, typ när man ser en jätteäcklig bild eller så.... Inte för att vi ska spy på varandra, vi uppför oss alltid väldigt väl och skulle inte ens spy av misstag på varandra... Vi LOVAR!!!" Vi kan väl få ha den på prov i alla fall? Ett par veckor och sköter vi oss får den vara kvar... MIssköts det så slit den utan föreliggande varning? Det är väl ändå okej?
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Jupp, vi kräver den på prov iallafall...

Lite diplomati vill vi allt ha ;)
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

En spysmiley behövs faktiskt ganska ofta. Jag röstar för!
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Mynta2 skrev:
Ha ha, ja den va kul du...förtjänar ;). Du tror inte Gunnar har annat för sig än att springa runt och behaga krävande ÄU med I-landsproblem ? ;)

Klart vi gör. Sitter ju och kolla på massa goooooogle annonser dagarna i enda, så då kan väll gunnar ge oss lite uppmärksamhet? ;)

Och nu råkar jag inte ha några problem som är mer väsentliga så, vet visserligen inte om mina ny jeans hinner torka till ikväll, men det är kanske samma nivå? ;)
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Mynta2 skrev:
Vad är viktigast ? Innehållet som folk skriver eller att titta på en massa smileys ? Snacka om I-lands problem.

U-lands problem menar du väl iaf? dom flesta där kan ju inte göra något av ovanstående "problem"..
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Men hallååå, om nån spyr av misstag på nån då, då måste man ju få hämnas och det går ju inte utan en spysmiley! Daah! :p :D
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Buuu :( Spysmiley hitåt! Har du inte läst äckeltrådarna elleR?
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

jag med! iaf. en som håller på att spy! Som den på MSN
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Röstar för en spysmiley!! :)
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

Ja, en sådan behövs!! :crazy:
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

exakt, om vi inte får prova och visa att vi kan hantera en SPYSMILEY så får vi heller aldrig reda på hur duktiga vi är...

Snälla söta rara Gunnar, ge oss detta förtroende!
 
Sv: Nu moderatorer kräver vi en Spysmiley

*puttar och hoppas att Gunnar ändrar sig ;) *
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 743
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Jag och sambon vill skriva testamente för att "reda ut" ett par saker. Men vi har ju absolut inte råd att ta hjälp av någon att skriva...
2
Svar
25
· Visningar
967
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 693
Senast: MML
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 983
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp