Ny Bildtråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ny Bildtråd!

ingen som vill kommentera något?? Fritt fram att såga både mig och hästen så mycket ni vill.... :P
 
Sv: Ny Bildtråd!

ingen som vill kommentera något?? Fritt fram att såga både mig och hästen så mycket ni vill.... :P

Kul med en ny tråd! Jag skall välja ut någon fin bild på fantastiska Missil, när jag får tid! =)
Vilken är hästen?

Ok, jag e först ut med komentar. Här skall inte sågas, bara tipsas! Har undervisat i dag och säger som jag har gjort hela kvällen (fast lite snällare), försök att hitta en något lodrättare position för ryggen = Puta med rumpan, svanka och sänk axlarna… =) *hoppas på att hon inte skall bli arg*

Harebäst! *krama*
 
Sv: Ny Bildtråd!

Kanske inte världens bästa bilder :angel: men söt häst. vad heter den? Gjort ngt på banan? Har inte mkt att komentera men lodrätare position för ryggen ( så som ninni skrev) annars ser de väll bra ut.

Ska försöka få med mig ngn ut till stallet å ta lite kort så får jag uppdatera med lite bilder sen :D
 
Sv: Ny Bildtråd!

Ninni: Haha blir inte alls arg! Tvärtom, vet att min sits är en av mina svagheter och precis just det du (och Ewe) säger... Tänker på det varje gång jag rider för det har verkligen varit mycket värre än det är nu.. :crazy: :o Så ni träffade verkligen mitt i prick! ;) Ifall jag ska försvara mig lite så var mina ben spaghetti (cyklat milen ut till stallet och ridit tvååringen innan...) den dan så så fort jag kröp ihop och svankade lite mer så skreeeek dom.. :angel:

Vet att bilderna är lite suddiga.. Var tagna rätt långt ifrån så de är beskurna och inzommade... ;) Dessutom han nog inte kameran med helt därav det suddiga.

Hästen är Be my Baby, hmm har väl inte gjort något på banan tyvärr (två fjärdeplatser) en häst med kapacitet men som i löpen springer ca två tredjedelar och sen bara stannar av helt.. :crazy: ingen förstår någonting för hon har kapaciteten egentligen.. :( Min älskling är hon iaf! :love:

Kul om fler bilder kommer! :bump:
 
Sv: Ny Bildtråd!

Jag får väl lämna ett bidrag på min älskling i Stuarts ömma vård.

tomahawk.jpg


Tomahawk - vänligen notera den vansinniga blicken :rofl:
 
Sv: Ny Bildtråd!

det där e min älskling jue ! vem e du tifo ? brukar du rida hoss alex ? !
 
Sv: Ny Bildtråd!

naaw söt! Haha trodde jag gjort nått fel när du hade svarat, haha får sluta skrämmas sådär.. :D
 
Sv: Ny Bildtråd!

eller rida och rida men äger du hästar där ? ;)
 
Sv: Ny Bildtråd!

Jag är en av delägarna! Jag tror inte att hästarna skulle uppskatta min, låt oss kalla den, omfattande vikt! Så, nej jag rider inte, men jag hälsar gärna på!
 
Sv: Ny Bildtråd!

vad trevligt då men undrar om jag sött på dig :P jag är väll lika lång som lisa och va där nsätan hela sommarlovet om du var förbi någon dag!
va kul då ! lite kul med folk från Mackans stall :D
 
Sv: Ny Bildtråd!

Oftast jag som fottar så sällan jag får va med på min egen kamera, men fins ju undantag... =) Inte någon stilstudie direckt.. Men är man pigg så är man!!! :love:

PICT3760zoomMissil.jpg
 
Sv: Ny Bildtråd!

ja burkar komma dit och hjälpa tilloch då blire oftast värma upp skritta av och tiny på banan :) men har inte varit där alls på sistonde för jag har för mkt skola men annars så kommer jag och går lite sådär, när jag hinner ! :)
 
Sv: Ny Bildtråd!

jag märkte det men jag fixar det nåhon gång :P
 
Sv: Ny Bildtråd!

haha "men matte släääppp, jag vill ju springa!! :angel: " :D

tifo: haha ja du är så välkommen så ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 687
Senast: Therese1988
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Unafraid
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 400
Senast: tanten
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 175
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp