Ny Bildtråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ny Bildtråd!

Silverfalk, har du tagit många bilder på täby i vinter? Hoppas lite på att du kanske fångat min lilla scottish fun. Hade varit roligt att haft en bild från någon av det gångna starterna 10 dec el 26 dec. Tyvärr ådrog han sig en chip i sista starten den 26e. Så man vet ju aldrig om man får se honom på banan igen.
mvh
Gabrielle
 
Sv: Ny Bildtråd!

harryhokk vad använder du för kamera?? eller e de yrkesknep:o
 
Sv: Ny Bildtråd!

FIIIIN! Maila den till Lotta ( adress på hemsidan) ;) så kan de lägga den på hemsidan :)
fräsigt pannband förresten vem KAN det vara som flätat det... :angel: ... ngn duktig kan jag tänka mig

Olga startade inte. Struken på dåliga blod/muskelvärden :(

haha ja de är jätte fina pannbanden har sett fler av dem i stallet m,en visste inte att de va du som fixade dem. fast nu på sportlovet skulle du väll ha haft en groomkurs??
 
Sv: Ny Bildtråd!

Finns det ingen som tagit bild på Julius som McLaren är ägare till
Vore kul i sånt fall :) ska och titta på han i helgen troligtvis :)
 
Sv: Ny Bildtråd!

*KL*

Inte galopprelaterad, men detta är sista bilden på mig och min underbara vän -
min fd. häst, fullblodet Eko Santa Catalina.
Bilden är tagen samma dag som hon åkte till den nya ägaren. :(

DSC07669.jpg
 
Sv: Ny Bildtråd!

Måste bara lägga upp bild på Stallets nya stjärnskott! *Smilla* Kunde inte hålla mig, efter att ha tömkört på fältet, har ju inte "ridit" på flera veckor!Hon hade öronen framåt, ruskade glatt på huvudet när jag satt där. Dessutom gnäggade till mig i dag tredje ggn vi sågs :love: Så hon kan inte ha misstyckt till att jag satt på henne i går... :crazy: Måste prova ut någon bra jockey till henne nu bara... Hahahah. Någon som vet minime ålder o maxi vikt på Skettisgalopp? *misstänker hon e både förgammal o förtung* ;)

PICT5549procent20.jpg
Så nosluddet kom till användning iallafall?;)
 
Sv: Ny Bildtråd!

Tack båda två! :) det får en till att vilja ta nya tag...
bara för det slängde jag precis ihop en ny bild, ska göra en sån till & göra den lite noggrannare än denna. men men.

Raceheaven.jpg


MalanMjöl: Det går inte så bra ;), Amber är fruktansvärt fin i träning, visslar om sina träningskompisar. Men när hon startar så går det bra i början, ligger i täten hela tiden precis där hon vill vara. men sen vid upploppet så vill hon inte mer, dom som ridit henne säger att hon bara inte vill. Hon är inte trött eller så.. Hon är lite mysko min dam :love: Hemma ska man ju alltid springa trots matte säger nej :devil:
Men Hallåå.
Det är är Min förra häst Sillyfilly hon är såld som hopphäst och de går jätte bra. Hoppar mkt fint. Tack va roligt att se.
 
Sv: Ny Bildtråd!

haha ja de är jätte fina pannbanden har sett fler av dem i stallet m,en visste inte att de va du som fixade dem. fast nu på sportlovet skulle du väll ha haft en groomkurs??

det är lilla jag det :D

nja...asså kurs ska jag nog ha... men nu på sportlovet var jag i USA... så det gick inte...
Vi har inte bestämt ngt datum ännu. ska du gå? :D
 
Sv: Ny Bildtråd!

Det finns ganska mycket bilder på Julius på isolaracing, och sen är ju det så att Julius redan är såld, så det blir lite svårt att åka och titta på han i helgen
 
Sv: Ny Bildtråd!

Men Hallåå.
Det är är Min förra häst Sillyfilly hon är såld som hopphäst och de går jätte bra. Hoppar mkt fint. Tack va roligt att se.

Vaa? Visste inte att du hade haft den. Jag drog fram henne när hon föddes och har även haft hand om hennes mamma och mormor..............
 
Sv: Ny Bildtråd!

såld va han väl inte bara ute på foder?!


Hmm, det vet jag faktiskt inte. men när jag var i stallet sist och såg att han var borta så frågade jag Alex och då sa han att han var såld till någon mitt ute på landet. Men det är mycket möjligt att det är så som du säger.
 
Sv: Ny Bildtråd!

det är lilla jag det :D

nja...asså kurs ska jag nog ha... men nu på sportlovet var jag i USA... så det gick inte...
Vi har inte bestämt ngt datum ännu. ska du gå? :D

japp jag ska försöka att gå ifall jag är hemma då :) måste ju lära mig hur man gör så fina band :P
 
Sv: Ny Bildtråd!

Vaa? Visste inte att du hade haft den. Jag drog fram henne när hon föddes och har även haft hand om hennes mamma och mormor..............

JO hon var världens snällaste, hon var jätte go men hon var ju inte så snabb och sen var de nog nått annat oxå.Men hennes syskon springer ju inte heller så fort jag har hört de finns patella i syskon och mor, men de är bara rykten,första syskonet tog dom tydligen bort för detta. har hon någon ny avkomma iår o förra året?
 
Sv: Ny Bildtråd!

JO hon var världens snällaste, hon var jätte go men hon var ju inte så snabb och sen var de nog nått annat oxå.Men hennes syskon springer ju inte heller så fort jag har hört de finns patella i syskon och mor, men de är bara rykten,första syskonet tog dom tydligen bort för detta. har hon någon ny avkomma iår o förra året?

Mamman har INTE haft patella, mormor kan ha haft som unghäst för det var före min tid men jag har trots 15 år på stuteriet inte hört något om det. Varför första avkomman togs bort vill jag inte gå in på här men det var knappast pga patella..........
Men det är ju intressant att kolla på resultaten på den avkomma som är i proffsträning jämfört med den andra. Hon har avkommor både 05 och 06 men efter vad jag har hört så ska hon ur avel/ säljas i år. Vet inte om hon är dräktig/ har fölat i år.
To The Queen är nog den snabbaste häst jag någonsin har suttit på, glömmer aldrig när hon kvalade, jockeyn satt och blådrog i henne hela vägen för at hon inte skulle förta sig men kom ändå i mål på det årets snabbaste kvaltid. Tyvärr kom hon aldrig riktigt iordning igen efter det och visade aldrig vad hon egentligen kunde. Den hästen har skenat med åtskilliga personer!
 
Sv: Ny Bildtråd!

Någon som har några nya bilder att dela med sig av? (galopprelaterade helst...)

Kan bidraga med tre från igår, kommentera gärna!! :angel:

gaaalopp

Bakifrån

en fot i.. ;)

Håll till godo! :D

Nya bilder från första riktiga sommardagen! :D Jämför gärna med dem ovan, de är från 23 sept. Vill ha massa kommentarer om mig :p :angel:

x1pN1mp8dKYgTHWxmBpLfHf7jJwvWr-YvViDEvdIFjwkdH-MBpN6mWLCT_Crjd58BB_vFuROHVquYaweC6LkMMRw2q_Qv7X8yai6lmi_78Qcv1fKVb6q_4qcg


x1pN1mp8dKYgTHWxmBpLfHf7r2SjgWOsUrEAguQ3RcIFYd6-oU9iOlh40ywxr4bw4pAkGBMMOLMCl5mv7lt4NrSnDJksUO26aL_DSbtjZ25F0ij_nEQ6DMy-g


Trav

canter

samma som ovan fast inte inzoomad

canter från sidan

Jag vet att fotona inte är av den bästa kvaliten... Fotografen hade solen i ögonen och visste inte riktigt vad hon fotade.. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 688
Senast: Therese1988
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Unafraid
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 400
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp