Ny Bildtråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ny Bildtråd!

Harryhook: dina bilder är helt fantastiska. Nu låter jag som en gammal tant men det är dom verkligen! Jag fattar inte hur du lyckas få till dem så bra. :p :) :bow:
 
Sv: Ny Bildtråd!

Tur att man kan se ut som om man har läget under kontroll... :cool:
 
Sv: Ny Bildtråd!

Måste bara lägga upp bild på Stallets nya stjärnskott! *Smilla* Kunde inte hålla mig, efter att ha tömkört på fältet, har ju inte "ridit" på flera veckor!Hon hade öronen framåt, ruskade glatt på huvudet när jag satt där. Dessutom gnäggade till mig i dag tredje ggn vi sågs :love: Så hon kan inte ha misstyckt till att jag satt på henne i går... :crazy: Måste prova ut någon bra jockey till henne nu bara... Hahahah. Någon som vet minime ålder o maxi vikt på Skettisgalopp? *misstänker hon e både förgammal o förtung* ;)

PICT5549procent20.jpg
 
Sv: Ny Bildtråd!

Måste bara lägga upp bild på Stallets nya stjärnskott! *Smilla* Kunde inte hålla mig, efter att ha tömkört på fältet, har ju inte "ridit" på flera veckor!Hon hade öronen framåt, ruskade glatt på huvudet när jag satt där. Dessutom gnäggade till mig i dag tredje ggn vi sågs :love: Så hon kan inte ha misstyckt till att jag satt på henne i går... :crazy: Måste prova ut någon bra jockey till henne nu bara... Hahahah. Någon som vet minime ålder o maxi vikt på Skettisgalopp? *misstänker hon e både förgammal o förtung* ;)

PICT5549procent20.jpg

Vackert Ninni! :rofl:
 
Sv: Ny Bildtråd!

Asså, hon e helt bedårande, fullbloden e överförtjusta! Tänkt mest som sälskap, men hon rör sig väldigt trevligt, även om hon e pytteliten!
 
Sv: Ny Bildtråd!

Asså, hon e helt bedårande, fullbloden e överförtjusta!

Haha "min" kära pålle hade blivit galen om hon sett den lilla.. :rofl: Hon ääälskar ponnyer och blir rent tills sig varenda gång man rider med ponnyerna på ridskolan... Dock blir inte jag lika lycklig... :crazy: :angel:
 
Sv: Ny Bildtråd!

Harryhook - Woaw, vaddå underbara? :love:
Tänk om man kunde fota sådär ^^
Tja, kan väl likagärna bildbomba er med lite bilder från
gårdagen, Täby 21/1 :p
----
tab16.png


tab14.png


tab21.png


tab19.png


tab3.png


tab18.png


Ingen bildbomb här inte :angel:
 
Sv: Ny Bildtråd!

Klara - Jodå, Polaren hamnade på bild men de blev jäkligt mörka -.-
Hur gick det för Olga :)?
polar.png


FIIIIN! Maila den till Lotta ( adress på hemsidan) ;) så kan de lägga den på hemsidan :)
fräsigt pannband förresten vem KAN det vara som flätat det... :angel: ... ngn duktig kan jag tänka mig

Olga startade inte. Struken på dåliga blod/muskelvärden :(
 
Senast ändrad:
Sv: Ny Bildtråd!

du är himlans duktig iallafall...

Om du vill vore det jääättekul om du kom till stallet i helgen, så kan du få fota lite då ( och kanske hjälpa till att jobba lite :angel: )
 
Sv: Ny Bildtråd!

Uj, tack så mycket :bow:
Haha, kanske det ;)
Vi får se om jag orkar gå upp, kanske vid 10 xP

Varför red inte Ivan i söndags?
 
Sv: Ny Bildtråd!

Nejnej... kom på eftermiddagen... jag börjar 15,00 ;)

Ivan har semester :p är väl i soliga spanien kan jag tänka mig... inte aaaaaalls avis... :angel:

Nej varför ska vi vara avis för, vem vill ligga i solen när man kan pulsa
igenom 20 cm iskall snö som rinner ner i skorna och det är iskallt när man vaknar?:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 688
Senast: Therese1988
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Unafraid
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 400
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 416

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp