NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

Jag tänker också flugsajl!

Kl.
Min bebis är så himla duktig!
Imorgon ska vi befästa lite sväng och stopp, från marken.
Men jag rider på honom som ingenting och det var längesen jag satt på en unghäst som känns så trygg!
Har även mätt ryggen, HUR ska man hitta en riktigt skön sadel som är ca 40cm lång i anläggningsytan?!
 
Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

Jag har inte använt mina så mycket i längre perioder. men det finns många som rider distans i dom så tror det håller länge för det du rider.

Lägger till att de går till både runda o lite avlånga. Isisen har helt runda då fivi nya viper modellen och ponnyn har 1cm smalare hovar o kan ha vanliga modellen. Bara de inte har lång tå så passar nog någon :-)
 
Senast ändrad:
Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!

Hon är 4 i år, efter Óskar frá Blesastödum. Det är min mamma och valvis här på buke som har koll på henne i övrigt. Jag tycker det är jättespännande, delvis eftersom jag inte heller vet något. Provred henne när jag var hemma över jul och känslan jag får är att det går lika mycket uppåt än framåt :p

Freyr: Tack :D
Jag tror att Flug, eller Flugan är funkis. Annars blir det väl Flyveil eller något annat trevligt :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hejsan! Kort bakgrundsinfo: jag är 18 år gammal, ridit på ridskola i 11 år och har diagnosen autism nivå 2 vilket avsevärt försvårar...
Svar
15
· Visningar
2 143
Avel Jag startar en ny tråd för oss som har dräktigt och behöver skriva av oss. Känns som att betäckningstråden blir fel ställe. Eftersom...
82 83 84
Svar
1 662
· Visningar
120 742
Senast: Ketrawzc
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 535
Senast: machafuko
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 146
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp