Bukefalos 28 år!

Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Nej som du ser så vände jag på täcket för å få bättre ljus för vitbalansen vart så knasig.


Ta det där, i en storlek av ett A4, så ser mina tröjor ut, JÄMT. Ändå äter han en massa riktig mat och han får ersättning som "stelnar" i magen så han inte ska kräkas! *suck* Ingen idé att vara finklädd hemma hos mig! Som tur är så luktar de inte alls lika illa som när han åt semper, då luktade de vuxen bakfyllespya *bläää*
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Han är en riktig lite gullunge den där Rasmus :love:

Ser att även han föredrar socklöst :angel:
Här hemma får man köra med strumpbyxor om de ska sitta kvar något på fötterna, vanliga sockar åker av på 5 röda :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*

jag är ju inte lika duktig på att fota som många andra här, men slänger in några bilder ändå. :)

Ett...
IMG_44061.jpg


...och två...
IMG_44071.jpg


...och tre!
IMG_44081.jpg


Kan själv!
IMG_43901.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Några nya bilder på Emil.

BusEmil i gåstolen.
phpywrkpe.jpg


Det är inte leksakerna i babysittern som är mest intressant nu, utan remmen som man spänner fast honom med. :D
php6pwnfr.jpg


Sitter & väntar på att mamma ska bli klar så vi kan åka till stallet. Köpte nya utekläder till honom i förra veckan. Tyckte jag tog till som tog 74/80. Men jisses vad ungen växer, det passade ju precis (lite långa ärmar bara) så lika bra att använda det nu. I sommar kanske det är för litet....
phpsdvshu.jpg


Men mamma, ge mig leksaken nu...
phpgod3sc.jpg


Sådär ja, tack så mkt.
php8cj1ah.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Idag var vi på BVC, 7030 gram och då sitter man jätte bra (i några sekunder eftersom man hellst ska stå upp hela tiden :D )

phpktpipg.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*

Första kontakten med vårgräset :love:


Elis den sabotören tyckte jag plåtade lillebror för mycket, det slutade som ni kan se:


Såhär ser man ut när man fikar i badhuset:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åh!
Vi var oxå i badhuset i förra veckan. :)Helt underbart kul tyckte Jason att det var. Tyvärr så glömde vi kameran. :(
Världens bästa sätt att trötta ut bebis var det i alla fall. Jason somnade innan vi hade lämnat parkeringen, sen sov han i 3 timmar. Sötnöten:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Elis älskar badhuset, men Alvin skrek som en stucken gris bara jag blötte tårna på honom. Till sist var han så rädd att han tjöt bara jag skulle sätta honom på golvet. Han tyckte det var vidrigt, han ska ha 37 grader, basta :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Nu har jag ÄNTLIGEN lyckats fånga några riktiga leenden på bild.
Kolla vilken glad liten prinsessa! :love:

Tänk om alla log såhär varje gång dom får syn på ens bröst. :angel:
Photo_18942_813403.JPG

Photo_18942_813398.JPG


Väääärldens gladaste tjej :rofl::love:
Photo_18942_813395.JPG
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad rolig första bilden är, lycklig pojke med stoooora handskar och inga skor:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad gulligt det är när sitter så där, koncentrationen kan nästan höras:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jason älskar verkligen att bada hemma med pappa i badkaret. Men dom har en temperatur på typ 40 grader eller nått. Jag kokar i samma vatten.:crazy:
Så vi undrade ju lite vad han skulle tycka om tempen på badhuset, och att det var så stort. Men det var inga problem. Vattnet hade nog kunnat få vara lite varmare då hans underläpp darrade nästan konstant. Men han lekte och hade så kul så tempen bekymrade honom inte.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Tack!! :) :) (fast hon är en tjej. Hon har bara väldigt mycket ärvda killkläder från sina kusiner, två pojkar. ;) :) )

Såhär slutade f ö våran gröt med mosad banan- lunch idag. :D
IMG_44111.jpg


Funderar på om det kanske inte kan vara dags att skaffa några såna där haklappar med ärmar/förkläden. :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ojdå, misstag, och det är inte första gången jag missar. Jag vet ju egentligen det, får skylla på att jag är groteskt övertrött och inte ens borde få sitta uppe nu....

hur som haver så ser mosad banan.... eh...... gott ut:crazy::D, leendet ser ut att kunna tolkas så:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 475
Senast: Juli0a
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 457
Senast: Whoever
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 344
Senast: Wille
·
Gravid - 1år I sommar ska maken, jag och vår lilla bebis resa till makens familj och tillbringa uppåt sex veckor där. Flyget tar några timmar...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 227
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp