Bukefalos 28 år!

Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

jag är söt.
DSC00089.jpg


nevin håller med, du är väldigt söt:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

haha, ingen fara. Hon har blivit tagen för pojk flera gånger. :D

Jo, mosad banan är gott. :d
Gröt är inte gott däremot. :D Vi har provat varenda sort som finns, tror jag, inklusive hemmagjord och det är ingen som passat damen. Kräsen är vad hon är. :D
 
*Bildbomb*

*kl*

Oj va med bilder!

Tänkte bidra med lite nytagna bilder på Reid (snart 10 månader) - mammas lilla hästkille:


Min nording älskar "den lille" och mullrar, blåser mjukt och beskyddar honom! Helst vill hon ha mulen mot hans kind hela tiden och Reid säger inget om det!
linaoreid00.jpg


Här hälsar vi på i stallet och sitter på favoritplatsen så klart!
linaoreid01.jpg


Mormor har köpt ny häst men bara först efter att toppryttaren i släkten provat den och gett sitt samtycke (han skrattade så han höll på att kikna när hästen rörde sig!)
funnyoreid00.jpg


Inspirerad av den ridturen tog han tag i mammas stela nording och gav den en rejäl genomgång:
linaoreid02.jpg

linaoreid03.jpg



Han älskar verkligen hästar (konstigt va?!), blir helt till sig när han ser dom i hagen eller på TVn!
 
Sv: *Bildbomb*

kpist: den är nyköpt och billig var den ju, funkar jättebra när man är ute o tränar mammas häst :)

nevin: visst är dom fina ihop! =)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Tack! Jag tror att det är hans favoritplats på jorden, den slår nog t o m mammas famn ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Underbara bilder. Och ett riktigt fint namn på pojken oxå.

Jason har oxå fattat det roliga med hästar. Han har börjat "rida in" min 3-åriga shettishingst. Eller ja, han har suttit på honom i alla fall. Hästen var gudasnäll och Jason själv vart fly förbannad när jag tog ner honom igen.
Igår fick han sitta på stallets nordsvensk, som även han stod som ett ljus. Jason älskar det.:love:
Varje gång vi stannar bilen och han ser att vi är hos hästarna skuttar han i bilstolen och kan inte komma ur den fort nog.:D

Blir nog en riktig hästkille, blandat med bilkille då han tycker det är minst lika kul att vara med pappa i garaget.
Så den här killen kommer ha en fyrbent mustang och en på fyra hjul:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Det som facinerar mig är hur hästarna reagerar på honom - så kärleksfullt! Jag har redan börjat kika lite på en welsh åt honom :angel:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Det som facinerar mig är hur hästarna reagerar på honom - så kärleksfullt! Jag har redan börjat kika lite på en welsh åt honom :angel:

Praktiskt nog så hade jag redan 2 shettisar innan jag vart gravid:angel::D
 
Sv: *Bildbomb*


Vilken mysig bild!! :love:
Det ska bli spännande att se om min lilla dam kommer att bli en hästtjej men jag får väl tåla mig tills hon kan hålla upp sitt eget huvud innan jag slänger upp henne på hästryggen.

Hittills duger det bra att befinna sig uppe på pappa...


Första mötet med kusinen...


Min älskling...:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hur har ni lyckats få till en sådan gullig unge ;)

Jättesöt e´hon!
Klart hon kommer bli en liten hästtjej:)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Kl

Arvid kan också sitta själv..... (i tio sek :p)

000.jpg


Bonusbild på mitt hjärtegryn :love:

0000-1.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag tittade igenom ditt album, och hittade den underbara bilden där hon sitter på hojen:love::love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Alltså, det där barnet kommer orsaka hjärtkross hos många tjejer när han växer upp och lär sig använda det där leendet;):)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 269
Senast: Juli0a
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 726
Senast: Whoever
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 233
Senast: Wille
·
Gravid - 1år I sommar ska maken, jag och vår lilla bebis resa till makens familj och tillbringa uppåt sex veckor där. Flyget tar några timmar...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 150
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Libbsticka
  • Vårföräldrar 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp