Bukefalos 28 år!

Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Han har lite svårt att sluta om med knäna tror jag bestämt, men hans leende visar att han är i helt rätt element:), duktig liten blivande proffsryttare!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Fullt möjligt !

Minns bara en liten rund gubbe som hoppade runt med stora hästar & Hugo hette han (Minns inte om det var i för el. efternamn) ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja, han var liten, och den ena av hans hästar var skitstor minns jag... hmm, vad var det den hette.....? Det ekipaget påminde iallafall om vindvisslas:D



Gladstone hette hästen!
 
Senast ändrad:
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Haha ja jag tänkte visserligen att vi skulle vara med i OS med den här hästen, men hon får nog lära sej att hoppa över markbommar först :D Tekniken är inte lika bra som stammen.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Äh, det löser sig med lite tid bara, och det har ni ju gott om, man kan ju inte hoppa förrens man inte behöver "stödhänder", och det kan ju ta ett tag innan ni kan släppa dem menar jag:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Tjejerna har varit i lekparken idag. På Idun blev det dock bara bilder i vagnen, och det är så tråkigt, så ni får se bilder på Alde istället.


Uppe i tornet.
DSC_0440pb.jpg


Åker kana.
DSC_0441pb.jpg




Alde ska bli omständighetsminister när hon blir stor, och kan aldrig göra saker på det enklaste sättet...
DSC_0456pb.jpg




Look! No hands! (Notera förresten de olikfärgade vantarna. Undrar varför en i varje par alltid måste försvinna?)
DSC_0466pb.jpg




Full fart!
DSC_0468pb.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Saga och kusiner (på sin pappas sida)!

Elias och Saga!


Maja, Saga och Elias!


Har en liten bonusbild på kusin Maja som rider helt själv, andra gången hon rider på min dräktiga tant. Hon travade och hade sig.. UNDERBAR balans på den fisen!! Kommer bli ruggigt duktig om hon fortsätter! På bilden syns också hittehunden Luka som är räddad från Italiens gator!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Har en liten bonusbild på kusin Maja som rider helt själv, andra gången hon rider på min dräktiga tant. Hon travade och hade sig.. UNDERBAR balans på den fisen!! Kommer bli ruggigt duktig om hon fortsätter! På bilden syns också hittehunden Luka som är räddad från Italiens gator!


Vilken duktig tjeja!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Amanda har hamnat i armarna på ytterligare en kusin..



Svårt att hålla ögonen öppna...

 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Bildbomb på Nikki.








"Storasyster" Loppan är stolt och väääldigt nyfiken.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad söt hon är! :)
Jag kommer vänta med extra spänning på dina bilder eftersom våra tjejer är nästan exakt lika gamla, det är kul att se vad som händer med dom små!

Sitter tex här nu och är avundsjuk på att din lilla har napp vilket min totalvägrar :(
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*

Detta är vad vi pysslat med de senaste nätterna. Och dagarna.

Klockan 01.02 i natt.




Lägg sedan till bajsrejs som inte en enda blöja stoppar, han bajsar genom allt. Genom blöja, kläder, overall och oftast ut i babyskyddet eller på filt/fårskinn. Dessutom kräks han floder så fort vi ger honom mer än vatten. Så vi tvättar, och tvättar, och tv... :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 162
Senast: Juli0a
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 711
Senast: Whoever
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 233
Senast: Wille
·
Gravid - 1år I sommar ska maken, jag och vår lilla bebis resa till makens familj och tillbringa uppåt sex veckor där. Flyget tar några timmar...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 150
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp