Nya shopping-tråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya shopping-tråden

några nya saker hamnade i mina ägor häromdagen och ingen kan vara gladare än jag =)

pic_5103ccd9e087c32ca376c5a1.jpg

Det mest efterklängtade va självkalrt sadeln en Amerigo Classic!
pic_5103b12fe087c32cc61dfda0.jpg

Okej köpte förra året men användes första gg nu! ett Eskadron 400g täcke
pic_510448719606ee5ac76c95eb.jpg

Luddboots och bruna GG lindor
pic_51059535e087c32cc0f6870d.jpg
 
Sv: Nya shopping-tråden

*KL*

Igår bytte jag ut min utrustning till den bruna allroundsadeln. Har haft svart utrustning men har nu äntligen bytt ut den till brun ;) Allt från Hööks.

* Bruna stigläder Claridge House
* Achenträns med vita sömmar (det för 249 kr)
* bruna smala gummitryglar Claridge House
* Matchande förbygel, Claridge House med vitasömmar.Sömmarna på detta exemplar var såklart lite mer gula så jag fick förbygeln billigare. Inget som syns på långt håll :p

Nu ska det inhandlas en brun sadelgjord. Hittade ingen jag gillade i affären
 
Sv: Nya shopping-tråden

Hur är badira byxorna? Är lite sugen på dem men beställer i så fall så kunde va bra med lite extra info :)
 
Sv: Nya shopping-tråden

kl

Smyghandlat lite. Var ett tag sen senast. Blev stövelsträckare, KL-pannband och animostrumpor. Lagom dyrt ändå liksom.

klana.jpg
 
Sv: Nya shopping-tråden

Men du, om du slutar shoppa kommer du närmare körkortet och kan behålla din fina häst;). (Vill du övningsköra här ute på skogsvägarna så säg till:p).
 
Sv: Nya shopping-tråden

Jag är jättenöjd med dem hittills, men har bara använt dem 2 gånger så kan väl inte säga så mycket om dem än annat än att de är himla sköna, sitter bra och verkar vara av bra kvalitet. Rejäla sömmar (*peppar* *peppar*). Jag har mina i storlek 36. De sitter lagom tajt och snyggt och jag har ganska långa, smala ben. Ganska hög midja. Har inte frusit i dem! Detta är dock mitt första par Pikeur och jag har inte testat några andra (än), så jag har inte så mycket att jämföra med :)
 
Sv: Nya shopping-tråden

kl
Räknas begagnatshopping?
Köpte ett HW Amigo XL 0g och ett på 200g igår för 200kr/st :banana:
 
Sv: Nya shopping-tråden

Ja visst var det! Så nu har jag ett ofodrat, ett 200g och ett 350g :D
Vågade efter lite pepp från Buke stoppa dem i tvättmaskinen så nu är de som nya.
 
Sv: Nya shopping-tråden

*knapplån*

Med tanke på mängden inlägg föreslår jag en ny tråd (att startas av hugad). Börjar nog bli jobbig att ladda upp för somliga med långsam lina.

Jag stänger denna.

Lovis
moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
195
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
240
Senast: tanten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 271
Senast: Sirap
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 564

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp