Nya shopping-tråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya shopping-tråden

Kl

Hörrni, vad har man för färg till en brun konstantskimmel och en fux?! Det behöver inte vara samma...
 
Sv: Nya shopping-tråden

Allt fast att lädret blir brunt har jag nog redan bestämt och bevakar ett rambo micklem i tobacco från USA :D
 
Sv: Nya shopping-tråden

Spännande, hoppas det slutar på en bra prislapp då :)

Jag är svag för naturfärger på såna hästar.
Olivgrönt, duvblå, creame, burnt tycker jag är löjligt fint på dem.

Dock har jag svårt för gälla och babyfäger.
 
Sv: Nya shopping-tråden

Känner mig inte alls skyldig till detta köp eller så :angel: Åååh vad jag låntar till mina kommer!

Bara för att jag sa det så låg de ju där i brevlådan när jag kollade :love: (försöker mig på att posta bilder via mobilen)
20130124-163215.jpg


20130124-163243.jpg


20130124-163410.jpg
 
Sv: Nya shopping-tråden

Hoppas inte Mysboll blir sur nu när jag avslöjar att de är från Paarden Bijoux, Googla så hittar ni. :)

:bow: ;)

Dem är ju så otroligt fina! Var det smidigt att beställa därifrån?

Supersmidigt! Tog dessutom bara 9 dagar från beställning tills jag hade dom i handen. :love:

Jag vill också ha pm!! :love:

Titta upp.. ;)

Bara för att jag sa det så låg de ju där i brevlådan när jag kollade :love:

Ooooooh! :love: Grattis! :D
 
Sv: Nya shopping-tråden

Jag hade nog öppnat tråden/börjat svara en stund innan jag skickade inlägget, för när jag skickade det stod det minsann inte vart dom var ifrån :mad: :angel:

Dunderfina i alla fall, skrivs upp på önskelistan! :D
 
Sv: Nya shopping-tråden

Mycket snyggt men jag är glad över att jag själv inte har någon fetish för blingbling, ser dyra ut! (allt över 200kr för ett pannband är dyyyyrt) :D
 
Sv: Nya shopping-tråden

Känns som det är kvalitet! Inget som går sönder i första taget tror jag och dessutom får man med lite extra stenar. Sen får man ju vara försiktig med dom som alla andra bling-pannband. ;) Lädret är rätt tjock men det är ju inget som syns när hästen har dom på sig.

Gnistrar som tusan gör dom! :love:
 
Sv: Nya shopping-tråden

Betalade sammanlagt för pannbanden + frakt 680,33 kr :) Mina är ju 1€ dyrare per pannband pga att de är för rundsydda. Helt överkomligt alltså ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Nya shopping-tråden

Mycket överkomligt, det må jag säga! Kommer nog också att beställa så småningom (när mina vet.räkningar är betalda...).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
194
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
240
Senast: tanten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 242
Senast: Sirap
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 551

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp