Nyaste bilderna på våra djur! *bildtråd*

Sv: Nyaste bilderna på våra djur! *bildtråd*

Jättekul med fler som hittat "rätt" sport! ;)

Får man komma med lite konstruktiv kritik kanske? :)


Fler bilder på Sickan efter önskemål :p
går från klarhet till klarhet på banan :bow:
Har dock inga nyare bilder annat än hoppbilder.

sickan1.jpg


sickan2.jpg


sickan3.jpg


sickan4.jpg
 
Sv: Nyaste bilderna på våra djur! *bildtråd*

javist får du det. (men är det hindrena så ÄR de mer lättrivna än de ser ut) vinden brukar blåsa ner dem)

berätta gärna mer om hur du tränar o hur det går till på tävling, vill du inte skriva i tråden (som ju är en bildtråd) så skicka gärna ett PM :)

vad duktig sickan är! och så söt!
 
Sv: Nyaste bilderna på våra djur! *bildtråd*

Lite var det hindren, men då kan jag hoppa över den delen :).

Tycker det är kul med en kanin som är så framåt och glad och verkligen hoppar av egen fri vilja! blicken för hinder din kanin har är verkligen rätt!.

Första filmen har jag inget att klaga på, kaninen springer helt själv med dej bakom, löst koppel och du låter kaninen göra jobbet utan att störa.
Du ser en aning stressad ut, speciellt när hon stannar till och du liksom "hoppar" bakåt för att hamna bakom igen, du tänker helt rätt men det ser lite stressat ut :) Kaninen ser dock inte ut att bry sej nämnvärt.

andra filmen var det ungefär likadant, förutom att vid varje hinder antingen smackade du eller sa "hopp", igen, kaninen verkar inte bli stressad eller ta negativt på det men om du tänkt tävla senare behöver du tona ned det ganska mycket :) uppmuntran med rösten är alltid bra men inte på varje hinder :)

Det var lite vad jag tyckte, kaninen ser som sagt ut att tycka det är hellajbans! med blicken uppåt utan att försöka krypa igenom där det blir mycket avstånd mellan bommarna :)

Vill du veta mer, ha tips eller något så PMa så får du min msn-adress :) kanske inte ska ta över tråden helt med kaninhoppar-grejer :D
 
Sv: Nyaste bilderna på våra djur! *bildtråd*

Men vilken underbaring! :love: Blev helt kär när jag såg filmen där den hoppar lös. Va häftigt att den pinnar på och hoppar så snällt oavsett om den är lös eller kopplad!

Förövrigt tycker jag att alla har riktigt underbara smådjur, nästan så jag blir sugen på att lägga upp bilder på mina kaniner. :D
 
Sv: Nyaste bilderna på våra djur! *bildtråd*

*KL*

Senaste nytillskottet här hemma, lille Skärgårdens Wolf Skywalker.
Han är en agouti dominant spot kinesisk dvärghamster på 6½ vecka.
Jättesöt liten krabat som är bra mycket lugnare än guldhamsterungar vid samma ålder!

110704001.jpg


110704002.jpg


110704010.jpg


110704012.jpg


110704016.jpg
 
Sv: Nyaste bilderna på våra djur! *bildtråd*

Kameler!? Gud vad söta. Helförtjust i dem, skulle gärna haft några stycken själv... *avundsjuk*

Jaja, jag har ju iallafall min räka Karl-Johan ;)
2i12mj7.jpg
 
Sv: Nyaste bilderna på våra djur! *bildtråd*

har varit på tävling i tre dagar, hade självklart kameran med mej och tvingade folk att fota!

Sam, som inte försökt äta mej en enda gång i helgen!
samlppe.jpg


Isa, som vid det här laget kan tävlingar utan och innan, men det kanske man bör kunna när man åkt genom halva sverige och fått tak i huvudet och sådant i tre år, (visserligen bara tak i huvudet en gång..) ;)
isalppe.jpg


Sumo, som är en otrolig hoppare men måste lära sej vart han ska göra av benen :angel: vann längden i fredags genom att hoppa 210cm!
sumolppe.jpg


Petrus, som är kaninen som hoppar på ren glädje
petruslppe.jpg



"lilla" Klotter, som det kanske en dag kan bli hoppkanin av,
Klottruslppe.jpg


Underbara Demo, som jag står i valet och kvalet om att behålla...
demolppe.jpg


och såklart...

Sickan, som blir större och större
sickanlppe.jpg
 
Sv: Nyaste bilderna på våra djur! *bildtråd*

kl

Min lilla snuffan hade bus för sig idag, hade snott en fågelmatspåse från papperskorgen... men har man en tjockis-rumpa når man inte sista godiset så lätt! Söta lilla älskling... x)
2mmzl9d.jpg
 
Sv: Nyaste bilderna på våra djur! *bildtråd*

Trodde det var ett Marsvin först, har inte sett den färgen på en hamster förut, tufft! Vart kommer hon ifrån?

Min lille dvärghamster Myra gick bort i veckan. Min hund Elvis var väldigt fascinerad av henne och kunde stå och kika vid hennes bur hur länge som helst :D. Nu verkar han undra varför buren är tom :(.

Funderar på om jag ska skaffa mig nått nytt litet djur. Dvärhamster igen eller kanske gerbiler. Det vill dock inte min sambo.. Vi får väl se ;)
 
Sv: Nyaste bilderna på våra djur! *bildtråd*

Kul tråd. Tar också och bjuder på en bild. :)

Detta är min kanin Tiger. Han fyller 5 år i november.
Älskar att gosa och mysa. En riktig liten kelgris. ;)

16bkdqx.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 010
Senast: Ms_Antrop
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
913
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Görel
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 936
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp